maandag 28 januari 2013

Weblogkoppen

Het is een van de vele series op dit blog waarvan jullie vast denken, waarom stopt hij daar niet mee? Het is dwangmatig gedrag, internetvervuiling en zonde van eenieders tijd, en eigenlijk ben ik al diverse keren van plan geweest hier mee te stoppen. Ik noteer het als goed voornemen voor 2014. Of is 30 april 2013 beter, omdat Bea dan ook haar kroon aan de wilgen hangt (andere boomsoort mag ook van mij)?

Zondag 7 oktober 2012, fietsen met René en Harry, rondje Schiphol. Was erg leuk, voor 2013 gaan we zeker 2 tochten doen!



11 oktober 2012, treinen bij Erik, de Re 4/4 II mag mee zodat Erik kan beslissen of hij een Re 4/4 II of een Ae 6/6 wil kopen voor zijn spoorbaan. De conclusie is aan het einde van de avond: hij wil ze allebei!



Zaterdag 13 oktober 2012, alvast voor mijn verjaardag kan ik deze schitterende Oostenrijkse Taurus kopen, de 1016. Het model is een Marklin lok met sinus motor, de eerste in mijn verzameling.



Vrijdag 19 oktober 2012, Eurospoor in Utrecht, de camera is mee!



Zaterdag 20 oktober 2012 Doe Maar Concerto in Rosso in de Gelredome




 Zaterdag 27 oktober 2012, open dag bij de bakker




Zondag 4 november 2012, ter voorbereiding op de Elfstedentocht gaan we oefenen op de schaatsbaan. It giet oan?




Vrijdag 9 november 2012, op marktplaats staat een BLS Re 4/4 te koop, door zijn fraaie bruine kleur is dit volgens neef Richard een 'poepdoos'. Ik  heb deze opvallende Zwitserse lok diverse keren 'in het echt' gezien, nu staat ook een schaalmodel van het Zwitserse merk HAG op de spoorbaan. Hoewel, Keuterman heeft nog steeds de permanent magneet niet geleverd, tot die tijd is de lok veilig in haar doos opgeborgen.



14 november 2012, treinen bij Erik want zijn Re 4/4 II en Ae 6/6 zijn per post bezorgd. De loks draaien met veel succes hun eerste rondjes op zijn spoorbaan.



Zaterdag 17 november 2012, Wesley staat in de verdediging en loopt zijn tegenstander er met gemak uit. Deze foto haalt het krantje . De wedstrijd winnen ze helaas niet.


Zondag 18 november 2012, we gaan naar de Dinosaurussen show in de Ziggo dome. Erg indrukwekkend!



Woensdag 21 november 2012, tijd voor een boswandeling, de racefiets staat tamelijk droog in de schuur te wachten op beter weer.



Zaterdag 2 december, Sint Nicolaas komt weer langs bij opa en oma en zorgt weer voor een gezellige middag!



Vrijdag 7 december 2012, weeralarm en dus worden problemen verwacht met de treinenloop, is NS winterklaar of wordt het weer een chaos?



19 december 2012, voor de fotowedstrijd op het 3railforum maak ik een aantal 'kerstsfeer' foto's. De uitslag is inmiddels bekend, het is geen overwinning geworden...



Vrijdag 28 december 2012, ik ga zaterdagmiddag naar Kloefeld, de spoorbaan van Vincent in de regio Rotterdam. De juiste locatie heb ik inmiddels met succes verdrongen. De stroomlijn 03 met de Rheingold rijtuigen gaan mee.


Het is hachelijk!

14 opmerkingen:

www.brillie.nl zei

Die is weer er vanaf maken met een haastje repje.

Renesmurf zei

Het is weer Sinterklaas die de leukste is! Ha, en dat eind januari, leuk zeg!

FRANK103 zei

@Brillie: dat valt nog tegen, moest opzoeken bij welke gelegenheid welke kop was gemaakt, en wanneer.

@René: wat mij betreft mag Sinterklaas het hele jaar door!

Sjoerd zei

Ja zeg, dit is gewoon af en toe je er met een jan uit Leiden er vanaf maken. Maar ook dat moet kunnen

FRANK103 zei

@Sjoerd: het zou natuurlijk ook jammer zijn als deze weblogkoppen nooit meer ergens te zien zouden zijn op het internet!

Albert y Mara fotoblog zei

Zo'n overzicht blijft gewoon leuk, en voor jou even een makkie om te plaatsen en je weblog-dip opzij te zetten. Of zie ik dat verkeerd ;-) amigo. Saludos de Albert

www.brillie.nl zei

Kort om... lui varken. Vandaag alweer geen nieuws.

Suske. zei

leuke samenvatting van wat hier allemaal te beleven viel.
Hopelijk wordt het vervolg even spannend.

FRANK103 zei

@albert: geen nieuws goed nieuws toch?

@brillie: hoe vaak heb je hier nieuws gelezen? Nooit toch!

@suske: mijn blog is saai, slaapverwekkend of vervelend. Maar iets spannends heb ik hier nog niet gelezen, dan moet je op zondag bij Sjoerd zijn!

www.brillie.nl zei

Leef je nog wel?

FRANK103 zei

@Brillie: digitaal of echt? Je moet een blogdip niet onderschatten, helemaal niet in combinatie met een echte griepaanval, die trouwens niet erg door lijkt te zetten....

www.brillie.nl zei

Zie reactie van mij van dinsdag.

Ad zei

Frank,

Na een dip altijd weer een opklimmen naar het hoogste miveau. Het is maar tijdelijk; zo ook de griepaanval. Gewoon de tegenaanval inzetten. Goed blijven eten; aanval is de beste verdediging. Beterschap!

FRANK103 zei

@Brillie: sorry, geen nieuws goed nieuws?
Maar vandaag heb ik weer wat geplaatst, voetbal, helaas voor jou!

@Ad: alle reacties op berichten ouder dan een week moet ik goedkeuren, om spam te voorkomen. Maar je reactie verdwijnt dus niet!
Ik heb niet met griep in bed gelegen, ik heb alleen enorm lopen snotteren. Ik heb het verder te druk voor griep, zaterdag gewoon programma gedraaid en vanmorgen zelf weer gevoetbald, want ik heb me verplicht de Ronde van Noord Holland te fietsen, dus er moet aan de conditie gewerkt worden!