maandag 5 augustus 2013

Vakantiestemming


Om de vakantiestemming er in te houden zijn we vanavond even naar het strand gereden.



Heerlijk over het zand banjeren, richting een strandtent met een uitgelezen menukaart.



Wat minder fijn is dat, op het moment dat mijn bord voor me wordt neergezet, het (niet zo) zachtjes begint te regenen.



Tot de koffie is het buiten op een verkeerde manier vochtig.



Op weg naar de auto spot ik een interessant apparaat.



Een rupsvoertuig om de reddingsboten in het water te rijden.



Erg fotogeniek,



maar dat hadden jullie vast al begrepen!



Ook de wolkenlucht is naar mijn mening zeer de moeite waard.



Nog een distel ertussendoor voor de afwisseling,



het was toch een geslaagd strandbezoek!




Hachelijk?

3 opmerkingen:

Suske. zei

helemaal niet hachelijk, die frieten maken al veel goed !

FRANK103 zei

@suske: die frieten vormen de kern van het verhaal, het hoogtepunt. Sfeervol en smaakvol, wat zou iemand nog meer willen?

www.brillie.nl zei

Mooie boot op een wagen. Maar ik heb niets met boten als ze niet waren.