zondag 8 september 2013

De derde bekerwedstrijd


Ook Lisanne en haar team moesten zaterdag aan de bak, en ik mocht chauffeur spelen.



Terwijl de opstelling, tegenpartij, de laatste mode en jongens besproken worden zit ik met andere ouders en de nieuwe mascotte op de tribune.



Een paar meiden van de tegenpartij wil ook wel eens op een teamfoto, en dat mag uiteraard.



De wedstrijd zelf was niet spannend maar zeker ook niet goed,



aan beide kanten werd matig verdedigd.



Gelukkig was het team van Lisanne wel heel doeltreffend



zodat er uiteindelijk met royale cijfers is gewonnen,



waarbij ik trots ga vermelden



dat ook Lisanne een doelpunt heeft gemaakt (de beslissende tik tegen de bal gegeven heeft die de keepster uit haar handen had laten vallen).



Toen de meiden van de tegenpartij na de wedstrijd onze mascotte mochten aaien waren ze direct de nederlaag vergeten,



toen de sproeiers aan gingen om het kunstgras weer vochtig te maken (dan rolt de bal beter)



werd het nog een hele



geslaagde middag!



Onze meiden kregen van de drie interim coaches een glaasje fris om de overwinning te vieren.



Volgende week staat de eerste competitiewedstrijd op de kalender.



Hachelijk?

10 opmerkingen:

Suske. zei

ik kijk uit naar foto's van de dames maar niet van de wedstrijd.
Ook hachelijk ?

FRANK103 zei

@suske: ja, het gaat hier om minderjarigen, om bakvissen, tenminste, zo noemde Agatha Christie meiden van deze leeftijd. Van je eigen kinderen wil je dan nog vakantie en voetbalkiekjes, maar van kinderen van anderen maak ik niet snel foto's!

Renesmurf zei

Ik vind de hond het mooiste!

Albert y Mara zei

Ik vind je laatste foto het mooist. Jij begrijpt wel waarom ;-).
Salu2 Albert

Sjoerd zei

Ze hadden in ieder geval koffie en koek...

FRANK103 zei

@René: die heb ik graag voor je op de foto gezet!

@Albert: net als de hond voor René heb ik de molen voor jou op de foto gezet. Je moet wat voor je blogbezoekers!

@Sjoerd: ja, maar geen spannende huisjes. Maar wel een eend, alleen die was weer niet voor in jouw virtuele garage, het was het kwakende type.

www.brillie.nl zei

Mooie molen, dat dan wel weer.

Albert y Mara zei

Dan zeg ik MUCHOS GRACIAS Frank
Salu2 Albert en kijk even bij ons voor een flashback ;-)

joop zei

'winst met royale cijfers', dat kennen wij(ondergetekende en zoon Sjors ook)
het zal wel te moeilijk zijn om de verschillende teams naar kwaliteit in te delen, want het DOS'37 C2 team van JR heeft de drie poule wedstrijden met respectievelijk 3-8, 16-1 en 14-0 gewonnen. voor beide partijen niet leuk. a.s. zaterdag is het andere koek, dan begint ook hier de competitie.

FRANK103 zei

@Brillie: dat is zeker een mooie molen, ik ga toch eens opzoeken wat voor molen het is.

@Albert: graag gedaan en ik ga kijken!

@Joop: de ene wedstrijd met dubbele cijfers verliezen en de volgende ruim winnen, dan klopt er iets niet helemaal in de poule. Bij de club nemen ze de bekerwedstrijden niet zo serieus, het echte seizoen begint as zaterdag!