dinsdag 8 oktober 2013

Weblogkoppen

1 Voor het werk naar de stad, te zien zijn het Rijksmuseum en diverse kunstwerken in de vijver op het Museumplein.


2 Hoenderdaell bij Anna Paulowna is een leuke kleine dierentuin.


3 Na het eten even naar het strand van Egmond aan Zee


4 Spoorwegmuseum Hermeskeil en tone mapping



5 Mijn nieuwe Roco 1858 met stam Rivarossi dubbeldeksrijtuigen (DDM1) wordt vergeleken met de nieuwe Märklin set van Stefan en mijn ruim 25 jaar oude Märklin 1631.


6 Naar de Efteling met het grut

  

7 Het nieuwe voetbalseizoen is begonnen, bekerwedstrijd in Haarlem


8 Artis de partis


9 We zijn dit jaar regelmatig naar Egmond geweest....


10 Meer voetbal, tegen WSV


11 De HAG BLS lok wordt eindelijk voorzien van een digitale decoder en rijdt met succes zijn eerste rondjes.


12 Met Harry en René fiets ik de Gerrie Knetemann classic. Ik zal behoorlijk wat moeten trainen wil ik ze bij kunnen houden, maar we hebben al een paar tochten uitgezocht voor 2014!


13 Jacqueline en Marco (bel Marco voor een mooie nieuwe Mercedes!) hebben een nest Noorse boskatten. Ze willen graag een puppie uit het nest, ik verwacht echter problemen met onze kat Bibbel (Bips voor intimi). Ik moet ook mee kijken van ze....


14 We hebben gezinsuitbreiding, Loki de Noorse boskat. Of 'het Noorse bosmonster'. We gaan sparen voor een nieuwe bank en gordijnen....


15 Ook het team van Wes heeft al weer diverse wedstrijden gespeeld!


Hachelijk?

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een ervan kon ik niet goed plaatsen, maar je kunt helaas niet terug kijken.

FRANK103 zei

@sjoerd: welke was dat, ik wil het graag voor je nakijken. In principe komen alle weblogkoppen ook voor in een bericht.

Renesmurf zei

Ik vind de zonsondergang de mooiste dit keer! Daar hou ik wel van.

FRANK103 zei

@René: die vind ik ook fraai!