maandag 9 december 2013

Sinterklaas


Eerlijk gezegd had ik er op gerekend in de zak van Sinterklaas te belanden en dan per luxe stoomboot richting Spanje vervoerd te worden.



En dan op een terrasje in de zon te belanden, zoals Albert en Mara regelmatig op hun blog laten zien.



Toen de Sint en zijn Pieten echter langs kwamen bij mijn ouders waren ze niet van plan mij mee te nemen.



Waarschijnlijk hielp het niet dat ik in mijn zwembroek achter de deur zat!



Ook bij ons thuis werd een zak vol cadeautjes gebracht,



ondanks de winterse omstandigheden.



Cadeautjes voor het grut.



Cadeautjes voor de papa.



Lisanne kreeg een reclamebord van Norman Reedus van de Walking dead (en de film The boondog saints),



waar ze erg blij mee was.



Toch hoop ik volgend jaar mee te mogen naar de zon, Sinterklaas!



Hachelijk?

3 opmerkingen:

Renesmurf zei

Nee, ze nemen niemand meer mee.
Ze geven gul en dat is bij deze weer eens bewezen! Goed verwend!

Sjoerd zei

Sinterklaas zou wel gek zijn om al die onruststokers mee te nemen.

FRANK103 zei

@rene: dan moet ik zelf maar naar Spanje gaan, per trein. ...

@Sjoerd: ik kan heel rustig zijn, met een goed boek en een glas drinken in de hand