zaterdag 14 juni 2014

Autoweek Live deel 2


Voor de fans van dit blog plaats ik graag een tweede serie foto's

(Raceauto van de familie Verstappen)


over het Autoweek live gebeuren.

(raceauto)


Dit keer plaats ik de foto's van moderne snelle auto's,

(dikke Mercedes met wat circuit details)


de foto's van de promotiedames komen in deel 3,

(Mclaren)


dat ik hierbij dus ook alvast promoot.

(Donkervoort)


Uiteraard komt in deel 3 ook de culinaire kant van het bezoek aan een autogebeuren,

(Gebakvorkje uit Italië)


want uiteraard gaat ook de liefde voor automobielen door de maag.

(nog een gebakvorkje, nu zwart)


Niet geheel toevallig plaats ik bij deze tekst de foto's van een paar automobielen met het logo van een gebakvorkje.

(Donkervoort)


De Donkervoort vind ik persoonlijk wel een stoer karretje, met een enigszins lage instap en een slap dakje.

(Saker)


De Saker is wel leuker, maar de omhooggaande deur is wat lastig in de hedendaagse zwaar waardeloze parkeergarages.

(Saker)



De echte top stond toch wat verscholen op het evenement, en ook de dealer beschikt nog niet over dit kunstwerkje.



De kenner ziet vast dat het om een Focus Plus gaat, met een neus die geen gebakvorkje nodig heeft om er smakelijk uit te zien!



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Renesmurf zei

ja, mooie wagens hoor! Als ik wagens zie kijk ik ook altijd even rond!

Sjoerd zei

Als ik kon ruilen ging mijn MG onmiddellijk de deur uit voor die Donkervoort

FRANK103 zei

@rene: dan was er genoeg te zien hier!

@sjoerd: die donkervoort is zeker erg mooi, maar ik vind de mazda mx5 nog net iets leuker!

Paul zei

Hm, weinig spectaculairs. Ik wacht op deel 3 met de promotiedames

FRANK103 zei

@paul: doorgaans is het 3e deel het overbodige deel, met plaatjes die van jullie noet zo hoeven. Dit keer heb ik dat omgedraaid, om aan te sluiten op het beeld dat jullie van dit weblog hebben!

www.brillie.nl zei

Leuk die auto's, maar waar zijn de lekkere wijven?

FRANK103 zei

@brillie: die komen nog!