woensdag 22 oktober 2014

NS 175 jaar: deel 3, er is nog meer!


Op het terrein van de Spoorparade stond



meer materiaal geparkeerd voor het publiek!



Een diesel 3,



een oude motorpost



en een ongestickerde loc voor Locon.



Leuk was natuurlijk ook de nieuwe 186,



waar het steeds zo druk was dat ik deze niet zonder publiek op de foto kon zetten.



Ik ben ook in deze loc geweest,



waar het gelukkig



iets rustiger was.



In de grote loods stonden nog een paar historische treinen,



zoals dit treinstel (mat 36?)



en deze uitermate fraaie NS 1201.



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Suske. zei

Mooie locomotieven.
Voor ik dit blog volgde wist ik niet dat er zoveel soorten en types bestaan.
Heikel ?

Paul zei

Die 1200 serie is toch wel een van de mooiste E-loks die NS ooit gehad heeft. Stoer, robuust.

Albert y Mara fotoblog zei

Ook van deel 3 geniet ik met volle teugen. Bedank Frank voor het uploaden. Heb nu een klein beetje idee hoe het was in Amersfoort.
Komt er nog een aflevering 4?
Spoorse groeten Albert

FRANK103 zei

@suske: tja, en dan zijn er in nederland nog lang niet zoveel modellen als bijvoorbeeld in België of Duitsland!

@paul: de 1200 vind ik ook een van de mooiste eloks die er zijn, zelfde niveau als bijvoorbeeld de 103. Dat was vroeger een van de locs die we het liefste op de spoorbaan wilden hebben.

@albert: er komt zeker nog een deel 4, en die zal ik zelfs voorzien van een filmpje! Vanavond rond 23.00 moet die op het blog staan, nog even geduld dus!

www.brillie.nl zei

Die treintjes van nu zijn net een CV ketel. Lekker klein. Deze reatie komt van de roboet.

FRANK103 zei

@brillie: een reatie van een roboet, dat is vet hachelijk!