zondag 12 juli 2015

DTM op Zandvoort, het voorprogramma


Met Arjan en neef Richard, die hier beiden liever niet genoemd willen worden,



ben ik vandaag naar de DTM op het circuit van Zandvoort geweest.



Hoewel Zandvoort een badplaats is, viel er vandaag weinig te badderen.



Het weer was gewoon waardeloos, bijna geen zon, wel regen maar vooral veel koude wind.



Het DTM programma en de voorzieningen waren aangepast aan de verwachte aantallen bezoekers,



hier en daar stond een toilet, koek en zopie was er helemaal niet.



Of een bratwurstenverkaufpunkt.



Een vol programma was er ook niet, heel vroeg een Porsche cup, om 10.30 formule 3 en daarna de DTM.



Eenmaal geïnstalleerd op 'onze' heuvel hebben we de camera's in stelling gebracht,



het programma begon voor ons met een formule 3 race, waarvan ik hier graag een teveel aan foto's laat zien.



Ze zijn groter te klikken, voor de liefhebbers.



Binnenkort komen foto's van de DTM race,



en ik heb ook wat filmpjes gemaakt.



Hachelijk?

8 opmerkingen:

Renesmurf zei

Jazeker, overal zijn liefhebbers voor, en ik ben dat niet.

FRANK103 zei

@rene: je bent vast ook ergens een liefhebber van, denk bijvoorbeeld aan de smurfen!

Ad zei

De Bakker Joop equipe nog goed gescoord op Zandvoort, of is ie alleen op het modelcircuit succesvol?

FRANK103 zei

@ad: we hadden Bakker Joop koeken mee, die hebben de race niet overleefd. Verder was er geen bakker te vinden op het circuit! Nou ja, een aantal koekebakkers misschien, maar dat is iets anders.....

Ad zei

Veel Volkswagen in de formule 3. Da's natuurlijk helemaal goud!

gerdaYD zei

Da's wel nog eens iets anders dan treinen hé, maar lekker snel gaat het daar ook wel. Je bracht er een knappe impressie van Frank!

Sjoerd zei

Een DTM zonder Bratwurst, dat zou verboden moeten worden...

FRANK103 zei

@ad: volkswagen of mercedes. Ik ken de formule 3 verder niet, ik weet niet of er meer merken aan mee doen, maar ik denk het niet.

@gerda: het is weer eens iets anders, gelukkig vind je deze foto's ook leuk!

@sjoerd: ja, vorig jaar viel de DTM al tegen wat betreft versnaperingen en programma, dit jaar was het niet beter. Volgend jaar ga ik niet meer! Een racedag zonder vette hap, hachelijk is het!