dinsdag 15 november 2016

Boswandelen


Het draait hier niet alleen om treinen, er is namelijk meer in het leven dan treinen.



Er is bijvoorbeeld ook bos!



Op woensdagmorgen ben ik met mijn zus Monique, die hier trouwens niet genoemd wil worden, gaan wandelen bij Johanna's hof.



Een wandeling van ongeveer 8,5 kilometer.



Die komt langs een koffiehuis bij Kijk uit,



waar mensen met een beperking onder begeleiding een dagbesteding vinden.



Terug bij Johanna's hof besluiten we de geslaagde wandeling



verantwoord af te ronden met een eenvoudige doch voedzame maaltijd,



terwijl de regen op het afdak tikt.



Hachelijk?

10 opmerkingen:

Suske. zei

verantwoorde afrondingen met een eenvoudige doch voedzame maaltijd is nooit hachelijk. In ieder geval lekker ontspannend na al die drukte op de rails de laatste tijd.

FRANK103 zei

@francky: teveel treinen, zei mijn collega Harry, die hier trouwens niet genoemd wil worden. Ik ga daar ingrijpend iets aan doen, hoewel ik geen beeld heb bij teveel treinen. Dat kan toch helemaal niet?

Mirjam Kakelbont zei

"Er is meer in het leven dan treinen."
Ik had niet verwacht deze zin nog eens op jouw blog te lezen (-:
Gezellig, even de paden op en de lanen in met je zus. De frisse lucht in je neus en ter afsluiting een voedzame maaltijd, haha.
Als het maar gezellig was!

Renesmurf zei

Ik hou ook erg van het bos, er kan me niet genoeg bos zijn.

Kees zei

Ha Frank, heerlijk,gezond maar vermoeiend zo'wandeling. Maar lekker om je kopje eens leeg te maken en je maag te vullen, ja het maakt wel hongerig.
Groet Kees.

FRANK103 zei

@Mirjam: gezellig was het zeker! Die opmerking over dat er meer is in het leven dan treinen, die moet je niet te serieus nemen, nu ik er nog eens over nadenk.....

@Rene: ik zou ook bijna een hond als huisdier nemen om vaker door het bos te kunnen wandelen!

@Kees: wandelen maakt zeker hongerig, maar we gaan niet altijd bij Johanna's hof aan de saté hoor, dat is te gek!

gerdaYD zei

Goede morgen Frank. Zo'n eenvoudige maar voedzame maaltijd is inderdaad nodig na zo'n fikse wandeling! En jij hebt er weer een mooie reportage van gemaakt...

gerdaYD zei

Goede morgen Frank en ik hoop dat het een even goed weekend voor jou zal zijn. Met misschien weer een wandeling of bij slecht weer is er altijd nog je mooie spoorbaan waar je zoveel plezier aan beleeft...

gerdaYD zei

Goede zondagmorgen Frank. Hopelijk heb je geen problemen of ben je niet ziek want het is je gewoonte niet om op de reacties niet te reageren. Moest er toch iets schelen: heel veel courage gewenst!

FRANK103 zei

@Gerda:
- bedankt!
- boodschappen doen en bezig zijn met sinterklaaskadootjes kopen, dat op zaterdag. Op zondag voetballen en koffie drinken. Meer staat er niet op de agenda.
- bedankt, maar nee, er is niets met me aan de hand, het bloggen staat op een laag pitje, er dienen zich weinig weblogwaardige onderwerpen aan, met reageren ben ik daardoor ook niet zo vlot. Een blogdip dus! Ik zal wat extra vitamines eten en bij jou op het blog even bij-tanken!