donderdag 3 augustus 2017

Geen retteketet


Jason, die hier niet genoemd wil worden, wilde graag een keer naar zijn favoriete voetbalclub in Amsterdam.



Hij is uitgekeken op retteketet AZ en Mönchengladbach.



En dus hebben we een bezoekje aan dat clubje in Amsterdam gepland, gewoon omdat het kan!



John, die hier trouwens ook niet genoemd wil worden,



heeft een clubkaart van Ajax en kon nog kaarten scoren voor de wedstrijd tegen Nice gisteravond.



Uiteraard werd er weer veel aandacht besteed aan de speler Nouri, die helaas niet meer kan laten zien hoe goed hij eigenlijk was.



De wedstrijd was spannender dan wat AZ en Mönchengladbach ons afgelopen tijd hebben laten zien, een deel van de wedstrijd hebben we op het puntje van de stoel gezeten!



Helaas was 2-2 niet genoeg om verder te gaan in de Champions League, maar een leuke avond was het zeker!



Hachelijk?

4 opmerkingen:

Renesmurf zei

Als je het leuk vindt moet je het doen, en je hebt het gedaan! En zo zie ik ook nog eens wat.

FRANK103 zei

@René: ik ben meer voetbalfan dan dat ik echt de fan ben van een club, ik vond het bezoeken van deze wedstrijd ook erg leuk!

Suske. zei

Mij kan je geen plezier doen met een avondje voetbal.
Ieder zijn plezier natuurlijk.

FRANK103 zei

@Francky: gelukkig dat smaken verschillen! Zo doe je mij geen plezier met vechtsporten.