maandag 22 oktober 2018

Tapijtrijden bij Laurent


Laurent had me al via whatsapp laten weten dit weekend



een spoorbaan te bouwen in de woonkamer,



dus heb ik vrijdagavond een paar uur geholpen



met de opbouw van de spoorbaan,



die trouwens verder de hele zaterdag in beslag heeft genomen.



Zondagochtend begon de rijdag rond 11.00,



ook Erik en Peter waren aanwezig met een verzameling



leuke locomotieven en een heerlijk stukje vlaai,



zodat er genoeg te genieten viel!



Met de camera en de telefoon heb ik filmpjes en foto's gemaakt,



genoeg om een bericht te kunnen vullen.



De liefhebber, Ad, zal het vast kunnen waarderen,



de andere bezoekers van dit blog



zullen het vast slaapverwekkend vinden.



Die raad ik aan de filmpjes niet te bekijken,



tenzij de blogbezoeker aan slapeloosheid leidt.



Dan kan één keer de filmpjes kijken al heel therapeutisch werken,



laat staan twee keer het gebeuren bekijken.



Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik kom er wel overheen, gaap...

Kees zei

Ha Frank, Dat is weer een flinke klus geweest, maar met al dat lekkers is het een mooie bezigheid.
Groet kees.

MarcStouten zei

Waar blijven de slotrace verslagen? Hachelijk hahaha

FRANK103 zei

@Marc: binnenkort in dit theater.....

Suske. zei

Die vlaai ziet er heerlijk uit.
Die filmpjes heb ik overleefd. Als ambtenaar met jaren dienst heb ik andere hachelijke dingen meegemaakt.

Ad zei

Frank, wat een feest! Een prachtige sleep Eorofima rijtuigen en nog meer mooi spul. Ik ben er mee wakker begonnen op mijn hotelkamer in Florence. Een beter begin van de dag kan bijna niet!

FRANK103 zei

@Sjoerd: succes!

@Kees: het is plezierig om te doen, dat scheelt!

@Francky: als ervaren ambtenaar kan het je niet snel te slaapverwekkend zijn!

@Ad: ik word al bijna herkend aan mijn stammetje oranje OBB Eurofima’s!