dinsdag 19 februari 2019

De realistische aankleding


Een modelspoorbaan is vaak een realistische weergave van de werkelijkheid,



foto's van de spoorbaan zouden tot twijfel kunnen leiden, is het nu echt of is het nep?



Door bepaalde scenery te kopen probeer ik dat effect te versterken,



schakelkasten bij wissels, lang gras en vuil, maar ook door doordacht voertuigen te kopen en te plaatsen.



Toen ik de auto's op deze foto's zag hangen in een winkel



hier op het dorp heb ik de ene auto direct gekocht (er hing er nog maar 1 van)



en de tweede na een week.



Ik vind dat het realisme van mijn spoortafel een nieuw niveau heeft bereikt.



Hachelijk?

8 opmerkingen:

Suske. zei

Je zou inderdaad beginnen te twijfelen of dit echt of een model is.
Het realisme van je spoortafel is van hoog niveau.

Kees zei

Helemaal geweldig frank, kan niet anders zeggen.
Groet kees.

FRANK103 zei

@francky: bedankt, ja daar doe ik mijn best op!

@Kees: bedankt! Ik vrees dat ik nu naast mijn schoenen ga lopen, dat met vreselijke gevolgen voor mijn sokken. Heel hachelijk!

Ad zei

Frank, je bent tot eenzame hoogte gestegen. Wie doet je dit na? Confronterend!

Ad zei

Terug naar de echte realiteit. Ontroerende eenvoud.

FRANK103 zei

@Ad: bedankt! Het zijn de details die het verschil maken tussen een speelgoedbaan en een realistische weergave van de werkelijkheid en ik ben blij dat ik de vinger op de zere plek heb weten te leggen zodat het niveau een uiterste heeft bereikt!

MarcStouten zei

GHostelijk realitisch Frank103!

FRANK103 zei

@Marc: zeker!