zondag 28 april 2019

Over Loki


Mara, van het Albert y Mara weblog, zie de links links op dit blog, vroeg of ik weer eens een bericht over Loki, onze de Noorse boskat wilde plaatsen.


(Thomas)

Dat wil ik uiteraard graag, al laat ik meteen zien dat Loki niet de enige kat is die graag voor mijn telefoon poseert.


(Barney)

En meteen kunnen jullie zien dat Loki, door zijn donkere camouflagekleur, ook door de camera niet goed gezien wordt.


(Bips)

Dan zijn lichter gekleurde katten een stuk beter met de lens te vangen!


(Emily)

Ook moet ik vertellen dat Loki ook een nogal suffe kat is, zo kwam hij inmiddels ruim een week geleden thuis met een pijnlijke rechter poot.


(Emily)

Katten kunnen zoiets niet vertellen, dus hij liep demonstratief op de andere drie poten.


(Flos)

Dus zijn we met hem naar de dierenarts gegaan die graag een foto van hem wilde maken.


(Flos)

Jullie begrijpen vast dat zoiets lang duurt en een boel kost!


(Loki)

Na ruim 1 uur gingen we huiswaarts met een flesje pijnstiller en de opdracht hem zeker 2 weken binnen te houden.


(Loki)

Jullie begrijpen vast dat dat ons maar 3 dagen gelukt is,


(Loki)

een periode waarin hij zelfs aan mijn Zweedse muilen ging ruiken


(Loki)

om wat woeste exotische geuren op te snuiven.


(Loki)

Hachelijk?

9 opmerkingen:

Suske. zei

Met katten in huis is het nooit vervelen.
Zweedse muilen ruiken kan verslavend werken, zoiets als LSD en speed.
Heikel ?

Sjoerd zei

Katten en dierenartsen gaan vaak niet samen...

MarcStouten zei

Aardig wat katten thuis! Hachelijk hoor!

FRANK103 zei

@Francky: ik heb niet aan de muilen geroken, de gevolgen kunnen namelijk afschuwelijk zijn!

@Sjoerd: mijn bankrekening kan dierenartsen ook niet waarderen!

@Marc: we hebben 2 katten, Bips en Loki, de andere katten zijn elders op de foto gezet.

MarcStouten zei

Bonnie, had er tussen gekund dus?

FRANK103 zei

@Marc: jazeker!

MarcStouten zei

arme wijsvingertje van kat!

FRANK103 zei

@Marc: ja, neuspeuteren is nu nog lastiger!

Albert y Mara fotoblog zei

We waren een paar dagen onderweg in Andalucia en ik las net je blog over jullie Loki de Noorse boskat. Hartelijk dank voor de eerste foto en de anderen. We hebben als kattenliefhebbers genoten van al dit moois.
Grtz Mara