maandag 27 mei 2019

Ducati club races deel 1


Neef Richard, die hier trouwens niet genoemd wil worden,



vroeg zaterdag of ik zondag mee wilde naar de Ducati club races in Assen.



Daar had ik zeker zin in, dus moest ik zondagochtend vroeg uit bed om naar neef Richard,



die hier nog steeds niet genoemd wil worden, te rijden.



Samen met Martin, Erwin, Marco en Alex, die hier trouwens ook niet genoemd willen worden, reden we dan rond 09.00 naar Assen.



Na een goede 2 uur waren we bij het circuit, op tijd voor de zijspannen.



Ik heb zo;n 800 foto's gemaakt, na eerste selectie waren er nog 350 over,



nog steeds teveel voor dit blog.



Dat ga ik morgenavond nog een keertje over doen,



met maximaal 3 berichten moet het wel klaar zijn met de motorfietsen, dan is het weer tijd voor boeiende treinen!



Hachelijk?

6 opmerkingen:

Suske. zei

Weer eens wat anders op dit blog.
Dit met dank aan neef Richard die hier niet genoemd wil worden.

FRANK103 zei

@Francky: motorraces zijn ook leuk, ik dacht daar al eens iets over geplaatst te hebben

Kees zei

Ha Frank, toch wel 'n leuke post geworden hoor, even iets anders he. Maar inderdaad nu weer snel naar de treintjes om foto's te maken, dat verveeld nooit.
groet kees

Sjoerd zei

Motoren hebben niet echt mijn aandacht, alhoewel ik wel eens gedroomd heb over een Moto Guzzi V850 California...

FRANK103 zei

@Kees: ik vind motoren ook leuk, al halen ze het niet bij treinen...

@Sjoerd: een moto guzzi is ook leuk, maar ik vind die Ducati racemonsters toch leuker!

MarcStouten zei

Slotracing is het einde! Da's niet Hachelijk F103!