donderdag 2 mei 2019

Over Leonardo da Vinci


Leonardo da Vinci is vandaag 500 jaar geleden overleden



in het kasteel Clos Luce in Amboise, aan de Loire in Frankrijk.



Lekker belangrijk, zal de gemiddelde bezoeker van dit blog vast denken.


Woonkamer

En wat heeft dat te maken met dit afschuwelijke blog?


Hemelbed van Leonardo da Vinci

De vaste bezoeker van dit blog ziet misschien bij de links het label vakantie11 (vakantie 2011) staan,


Koning Frans 1 van Frankrijk

mocht de vaste bezoeker dan de berichten bekijken


ontwerp voor een trappenhuis

dan komt hij misschien bij het bericht over Le Clos Luce,


schaalmodel tank

een kasteel dat we die vakantie bekeken hebben.


groot model tank

Misschien had ik een afzonderlijk label aan kunnen maken voor dit kasteel, maar er staan veel meer kastelen op dit blog en om nu voor iedere steenklomp een label te maken.


helicopter

Dit blog heeft voor de oplettende bezoekers misschien wel enige informatieve waarde,


waterpomp

al is dat niet per se de bedoeling.


vliegtuig

Voor teksten over het leven van Da Vinci verwijs ik jullie graag naar wikipedia,


machinegeweer

maar plaatjes laat ik graag zien.



Hachelijk?   

3 opmerkingen:

Suske. zei

Eens iets anders dan loco's en racebanen op je blog, moet kunnen.
Hopelijk vinden je fans het niet heikel.

Sjoerd zei

het verbaast me dat hij de trein niet heeft uitgevonden...

FRANK103 zei

@Frankcky: ik maak me wel zorgen, straks gaat men hier zomaar enig niveau verwachten, heel hachelijk!

@Sjoerd: hij heeft de tank, helicopter en vliegtuig uitgevonden, dan zal hij op zn minst gedacht hebben aan de trein. Hij moet toch ergens inspiratie opgedaan hebben voor een misterieus glimlachende dame?