vrijdag 3 mei 2019

Weblogkoppen

Maanden vliegen voorbij, tijd voor de weblogkoppen dus!

1 De woning van Lisanne heeft, hoe kan het anders huisnummer 103!


2 Met de Abarths van Marc M racen in de kelder van Marc S


3 De modelspoordagen in Rijswijk


4 De aanwinsten van Rijswijk uitproberen op de zolderbaan



5 De stamtafel in De Rijp


6 Het uitzicht vanachter mijn bureau


7 In februari weer naar Marc, om dit keer voor het nageslacht vast te leggen hoe een prehistorische vrachtauto wordt getorpedeerd door een Ninco Toyota raceauto.


8 Op 3 februari met schaal Z locomotiefjes op plankjes rijden


9 Een modelspoorbaan staat of valt met een realistische aankleding. Deze auto moet de kijker over de schreef trekken.


10 Wesley heeft zijn rijbewijs gehaald, om hem wat kilometers te laten maken gaan we boodschappen doen bij de slotracewinkel in Putten


11 Op 22 februari mag de nieuwe Ford Mark IV zijn eerste rondjes rijden op het Souterrain.


12 Op 2 maart is er een besloten rijdag in Almere, uiteraard mag de 103 op de foto!


13 Op 8 maart is de generale repetitie voor de Souterrain cup. Ook voor Ollie de Poedelprijs is dat overwerken, van alle aanwezigen moet deskundig het kruis gesnoven worden!


14 De Souterrain cup op 16 maart is het laatste bericht in het 1e kwartaal. Nog meer treinen en raceauto's, dat trekken de bezoekers van dit blog vast niet!


Hachelijk?

13 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik heb er geen gemist, maar ik vind er ook geen echt opmerkelijk...

Renesmurf zei

De hondensnuit, die springt er uit!

FRANK103 zei

@Sjoerd: het bloggen was laatste maanden geen succes, dan stoor ik me niet eens erg aan de avg en andere regeltjes die het bloggen nog lastiger maken. De stekker eruit trekken is heel verleidelijk!

FRANK103 zei

@Rene: die vind ik er ook uit schieten, leuk beest ook, die Ollie. Gelukkig kwijlt hij niet erg, dat geeft dubieuze vlekken in het kruis.

Suske. zei

Mooi uitzicht heb je op je werk. Hopelijk wordt er ook nog gewerkt. Heikel ?

MarcStouten zei

Foto 2 met ons (huis)nummer is een mooie.

FRANK103 zei

@Francky: we hebben nauwelijks tijd om naar buiten te kijken, daarom maak ik foto's. Kan ik 's avonds zien wat ik gemist heb.

@Marc: en die van de kruisruiker dan?

Kees zei

Ha frank, leuke terugblik. Je vorige blogspot kan mij ook bekoren, je weet wel waarom denk ik, Ja tuurlijk kastelen he.
Groet Kees.

FRANK103 zei

@Kees: vorig bericht was zeker voor jou bedoeld Kees!

MarcStouten zei

ik heb mooiere foto"s van Oliver

FRANK103 zei

@Marc: ook in deze voor hem zo kenmerkende houding?

Albert y Mara fotoblog zei

De eerste weblogkop is mijn favoriet. Ik ben namelijk een nummerfreak.
Salu2 Albert

FRANK103 zei

@Albert: zolang niemand je maar op je nummer zet, kan dat geen kwaad... ;-)