donderdag 29 augustus 2019

9 Bath Spa


Nu ik de spoorlijn gevonden had



was het logisch dat er ook een station zou zijn.



Volgens de kaart was die er ook,



het station Bath Spa in het centrum van Bath.



Dus ben ik daar een middag naar toe gelopen,



foto's gemaakt



van het vele boeiende materieel dat er rijdt,



en toen via het centrum van Bath terug naar het bungalowpark.



Ik vond de wandeling zeer de moeite waard,



uiteraard kunnen de bezoekers van dit blog die wat minder enthousiasme



voor treinen kunnen opbrengen,



daar anders over denken.



Hachelijk?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een diepe zucht vanaf deze kant... Ik dacht al dat in Engeland geen treinen meer reden.

FRANK103 zei

@Sjoerd: het gaat allemaal wat traag in Engeland, dat heeft direct z'n weerslag op dit blog. Maar de brexit en de treinen gaan er komen!

Renesmurf zei

Wie zoekt zal vinden en wie per spoor reist komt aan op een station.

Suske. zei

Altijd leuk om treinen uit andere landen te zien.
Gisteren ben ik met de trein op stap geweest, maar vergeten foto's te nemen. Heikel ?

FRANK103 zei

@René: Johan Cruijff, voormalig orakel uit Betondorp, had het niet beter kunnen zeggen!

Kees zei

Ha Frank, mooi reisje, mooie treinen, wat wil je nog meer.
Groet kees.

FRANK103 zei

@Francky: ik reis iedere werkdag met de trein, maar daar maak ik ook geen foto's van, het is een hobby, geen afwijking.

Oké, het is een afwijkinkje, met de juiste middelen is het goed te doceren.

@Kees: lekker eten, kastelen en bergen. En een zwembad en zon. En gezellige mensen helpt ook. Ik ben heus niet veeleisend, toch?

Ad zei

Gaaf hoor, die Engelse treinen!

FRANK103 zei

@Ad: ik vond ze nogal saai, boring, dull of zo. Sleapverwekkend.