zondag 25 augustus 2019

8 Bath station


Vlak langs ons bungalowpark liep een spoorlijn,


(Tunneltje is richting Bath)

ik kon de treinen horen rijden, maar door de onnodig overdadige bomengroei kon ik ze niet zien rijden.



Ik heb dus een expeditie ondernomen waarbij die van Marco Polo en Thomas Cook, om maar eens wat beroemde ontdekkingsreizigers te noemen,



bleek bij afsteken,



op zoek naar de onzichtbare spoorlijn.



Er liep gelukkig een pad vanaf de achteringang van ons bungalowpark naar een verderop gelegen weg,



en die kwam langs de spoorlijn, zodat de expeditie redelijk succesvol bleek.



Uiteraard heb ik een uurtje op verschillende plekken langs deze spoorlijn, van Bath naar Bristol, gestaan,


(Richting Bristol)

en heb ik mij daarna voorgenomen ook een blik in het station van Bath te gaan kijken.



Hachelijk?

9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Eindelijk...

FRANK103 zei

@Sjoerd: opbouwen van de spanning!

Suske. zei

Heel heikel zo'n expeditie. Hopelijk geen wilde inboorlingen tegen het lijf gelopen.

FRANK103 zei

@Suske: het sterft daar van de inboorlingen, maar ik nen ingeënt en heb het uiteindelijk overleefd!

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Een mooie "expeditie" heb je daar ondernomen om zo langs die spoorbaan te komen ...haha...!
Je hebt er mooie beelden van kunnen maken. Altijd bijzonder dat materieel in andere landen.

Groeten, Marco

Kees zei

Ha Frank prachtige serie, mooi ook de ingang van de tunnel.
groet Kees.

FRANK103 zei

@Marco: het was leuk om er even te kijken, wel was het veel van hetzelfde!

@Kees: een leuke tunnelingang vond ik het ook, een beetje een Duitse tunnel.

Ad zei

Kijk, hier hebben we naar uitgekeken!

FRANK103 zei

@Ad: 3 berichten over treinen, en dan als deel 16 een toetje?