woensdag 25 september 2019

Naar de kelder


Eerlijk gezegd heb ik het idee dat de meeste berichten hier totaal niet boeiend zijn, slaapverwekkend zelfs.



Ik denk ook dat er niemand een seconde wakker van ligt als ik de foto's van de Marklin fabriek gewoon oversla, en de iets actuelere foto's uit de kelder van Marc toon.



Al is dit ook al bijna de 60e keer dat ik iets over de kelder van Marc schrijf.



Zoals gewoonlijk doen we na het inrijden een 2 minuten eruit is eruit race,



waarbij we vooral verbaal elkaar uit de concentratie proberen te halen.



Zo vertelt Timon dat hij een nieuwe motor gekocht heeft, voor weinig, dat deze van een oud vrouwtje geweest is en dat deze altijd binnen heeft gestaan.



Die opmerking helpt niet, dus vertelt hij daarna dat hij ontdekt heeft dat het verhaal van de bloempjes en de bijtjes gelogen is,



het dichthouden van de hordeur heeft niet geholpen en nu wordt volgend jaar de ooievaar verwacht.



Dat werkt wel, maar vooral zijn eigen concentratie is daarna weg, vooral als de anderen hem voorrekenen dat die nieuwe motor binnenkort op Marktplaats moet om de gevolgen, een ingerichte kinderkamer en een luxe wandelwagen, te financieren.



Zelf met de onverslaanbare Porsche 917 weet Timon van de baan te vliegen.



Om zijn raceprestaties niet nog verder in de put te werken besluiten we hem niets te vertellen over Sinterklaas, dat bewaren we voor de race in oktober!



Hachelijk?

13 opmerkingen:

MarcStouten zei

het was hilarisch!! Het verhaal van hoe een Crimineel Brein werkt (en iemand daar aan kan herkennen) heb je niet verwoord

MarcStouten zei

da's toch wel hachelijk

FRANK103 zei

@marc: ik ben bang door de mand te vallen....
(Er is niks om te meten? ;-)

Sjoerd zei

Een hoop lol is belangrijker dan winnen...

Marc zei

Het was een hachelijke avond :-)

FRANK103 zei

@Sjoerd: wie gewonnen heeft boeit ons niet erg, het gaat om de lol!

@Marc: of heikel?

Paul zei

Dat Timon verbaal nogal aanwezig is, is algemeen bekend. En dan te bedenken dat er een Timon junior op komst is, hachelijk!!!

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Wat weet je het weer mooi te vertellen..haha...!! Dus binnenkort komt daar een hobby maatje bij. En dat nog wel met zo'n goede 'hordeur'. Geweldig.
Overigens je foto's zijn weer top, maar dat is bijzaak na dit boeiende verhaal...haha...!!

Groeten, Marco

MarcStouten zei

leuke Limburgse humor!!!! hahahahahaha

MarcStouten zei

F103: ik ga je observeren!!

Suske. zei

Ik vrees dat mijn reactie op deze blog alleen maar heikel kan zijn.

FRANK103 zei

@Paul: topsporters hebben vaak knieblessures, ik vrees dat bij Timon zijn kaken het hard te verduren hebben! Ik denk dat ze van zijn baby eerder praatgeluiden horen dan een hartje!

@Marco: de foto's zijn gemaakt met de telefoon, die heeft het duidelijk moeilijk in de kelder van Marc. Maar misschien kan ik daar beter niet teveel over uitweiden?

@Marc: hebben ze in Limburg naast bier (Hertog Jan), vlaai nu ook al humor? Jij overdrijft hoor!

en: ik ga geen sensoren op mijn schedel laten plakken om de hersenactiviteit te meten, en ook dat zeker niet tijdens een werkdag, dat lijkt me loopbaantechnisch heel hachelijk. Of netelig of penibel. Heikel?

@Suske: dat denk ik ook: heikel! Maar wel oppassen dat je de h niet vergeet!

MarcStouten zei

Ja