donderdag 21 november 2019

Weblogkoppen

1 Stephan heeft een mooie Marklin Vectron (bouwserie 193) gekocht en heeft die op dinsdag 9 juli 2019 mee naar Erik


2 We gaan op 20 juli 2019 op bezoek naar Michelstadt van mede forumlid Michel en nemen de mooie HAG Bls Ae 4/4 mee.


3 Laurent heeft weer een grote spoorbaan uitgelegd op de tuintafel en vraagt of mijn treinen ook uitgelaten willen worden.


4 Lisanne werkt bij Ducktrail, een bedrijf dat eenden (Citroën 2CV) verhuurt. Op de spoortafel staan meedere eenden, als ik een doos met 8 eenden van Schuco op internet ontdekt duurt het en week voor die op de baan staan.


5 De vakantie gaat in 2019 naar Engeland


6 Als je naar Zuid Engeland op vakantie gaat, dan staat een bezoek aan Stonhenge op het lijstje!


7 Naar safaripark Longleat waar brute apen mijn auto ernstig beschadigen.


8 Treinen spotten bij Bath


9 Een dagje met de trein naar Londen


10 Treinen spotten bij Guildford


11 Op weg naar huis brengen we nog een bezoek aan het kasteel van Dover


12 Met de stamtafel van het 3-railforum brengen we een bezoek aan het Museum van de 20e eeuw, voor de Marklin tentoonstelling


13 Met Stephan naar de Marklin dagen in Göppingen, dat begint vrijdagmiddag met een bezoek aan de fabriek.


14 Zaterdag bezoeken we uitgebreid het station van Göppingen waar de 160 jaar Märklin locomotief staat


15 Zondag rijden we op weg naar huis eerst naar het Porsche-museum in Zuffenhausen bij Stuttgart


16 Met vrijdagavond slotracen in de kelder van Marc is het 3e kwartaal voorbij.


Hachelijk?

11 opmerkingen:

Sjoerd zei

Echt hachelijk, de meeste ken ik nog...

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik denk dat jij de trouwste bezoeker van dit blog bent, met Francky samen. Helaas kan ik dat niet in de statistieken zien.

Marco Luijken zei

Mooi overzicht Frank.
Die Vectron 193 is ook een hele mooie lok. Rij er zelf ook op, vind persoonlijk alleen de zijramen te ver naar achteren zitten, waardoor je naar de zijkant weinig ziet. Jammer maar helaas.

Groeten en een fijn weekend, Marco

Suske. zei

Een leuke verzameling (weblog)koppen.
De tijd vliegt nogal.

FRANK103 zei

@Marco: dat ze de ramen ver naar achteren hebben geplaatst heeft vast een reden, of is dat alleen om te bezuinigen? Geen raam in de zijkant maar in de deur. Heel hachelijk!

@Suske: de tijd gaat sneller dan je denkt, voor mijn werk is 2019 al bijna klaar.

Renesmurf zei

Ik vind dit keer die leuke oude stenen op een rijtje de allerleukste, daar kan vrijwel niks tegenop, vandaar.

FRANK103 zei

@Rene: die stenen zijn met veel oog voor decoratie in het landschap geplaatst, ik vind ze ook erg leuk!

Kees zei

Hoi Frank, nou daar kan je maar mooi op terug kijken.
Groet kees.

FRANK103 zei

@Kees: klopt, klik het label weblogkoppen maar eens aan, dan kan je zien wat hier afgelopen 14 jaar voorbijgekomen is.

Mirjam Kakelbont zei

Zijn jullie in Stonehenge geweest?! Dat ga ik duckduckpuntcommen.
Ik vind het gaaf zoals je elke keer een nieuwe kop maakt.
Groet ♥

FRANK103 zei

@Mirjam, zeker zijn we in Stonehenge geweest, de foto's zijn terug te vinden onder het label vakantie2019.