zondag 22 maart 2020

Coronacrisis deel 1


Het ene moment is het coronavirus nog ver-van-mijn-bed nieuws en staat de agenda vol met leuke uitjes



zoals een bezoek aan AJAX-AZ en Soldaat van Oranje in Katwijk,



knutselen aan de spoorbaan van Neef Erik,.



Dan is het virus ook in Nederland aanbeland en moeten we goed nadenken welke uitjes nog wel kunnen en welke niet meer.



Niet meer naar mijn ouders,



want stel je voor dat ik wel corona heb en ze ziek maak?



Niet meer naar kantoor, maar thuiswerken.



En de komende tijd niet meer naar Erik of naar het Souterrain.



Gelukkig hebben we de foto's nog!



Hachelijk?

4 opmerkingen:

Kees zei

Hoi Frank, het wordt er allemaal niet leuker op Frank, het is opletten waar je ben, Gelukkig hebben we onze hobby's nog. Trouwens mooie locomotieven heb je weer in beeld gebracht.
Groet Kees.

Suske. zei

Je zal die kruissnuiver nu ook wel missen vermoed iK.

Sjoerd zei

En nu worden alle samenkomsten verboden, en terecht want men wil gewoon niet luisteren. De voorbeelden in het weekend waren legio voorradig...

FRANK103 zei

@Kees: Ik hoor niet tot de groep die meer risico loopt, maar voorkomen is beter dan genezen! De alpenlok is van mij, de rode lok en de paardenlok zijn van Laurent, die wilde ook een keer mee naar Erik.

@Francky: ik ben geen liefhebber van honden, maar Ollie vind ik een leuk beest. Maar Ollie missen, nee, daar heb ik geen last van.

@Sjoerd: wij houden ons er wel aan, geen Souterrain of treinen avonden, geen familiebezoek. Geen onnodige bezoekjes aan supermarkt of bouwmarkt. Liever geen corona.