maandag 23 maart 2020

De ketting

Gerard, beter bekend als GastheerG, was ooit (rond 2008) heel actief op het digirelax fotoforum van Chris. We zijn diverse keren met een aantal leden van het forum op pad geweest, veelal georganiseerd door en onder leiding van Gerard. Een van de andere leuke dingen op het forum was de fotoketting. Ik vermoed dat geen van de deelnemers bezwaar heeft tegen het plaatsen van deze foto's, mocht dat wel zo zijn laat het me dan weten bij de reacties.

1

2

3
 4
 5

6

7

8

9

10
 11

Hachelijk?


4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Moet kunnen toch. Wellicht een idee om eens verder uit te werken.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik heb één keer aan een fotoketting meegedaan, aan deze, ik vond dat erg leuk. Maar ik ben geen lid meer van een fotoforum en digirelax bestaat al lang niet meer, dan houdt het op!

Mirjam Kakelbont zei

Heel, héél hachelijk. Maar by far de leukste ketting die ik heb gezien!
Die sokken, die schoenen, die voeten (-:
Blijf gezond!

FRANK103 zei

@Mrijam: ik ben alleen de overgang van douchekop naar heks kwijt, maar het is dan ook lang geleden, die ketting!