maandag 23 maart 2020

Coronacrisis deel 2


De oproep niet te hamsteren was door velen niet begrepen, dat zit vast in het lastige woordje niet.



Doorgaans geldt niet alleen voor anderen. Maar eerlijk gezegd, het thuiswerken beviel mij niet.



Arbotechnisch vind ik het niet verantwoord. Al maakte de lunch een boel goed, voor mij was het het nog steeds niet.



Na 8 uur achter het schermpje voelde mijn rug niet meer zoals het moet, dan moest ik toch een rondje buiten lopen.



Woensdagmorgen heb ik het internet afgezocht naar een scherm, maar ik was duidelijk de enige niet,



alle voordelige schermen hadden de winkeliers niet meer.



Dan maar een iets betere bij een betrouwbare internetwinkel, ik koop niet elke dag een scherm.



En alleen zat ik ook niet op mijn werk/logeerkamer, Bips en Loki vinden mijn aanwezigheid niet gezellig, maar ze vinden het waarschijnlijk beter dan niets.



Ook het niet hamsteren was ons niet gelukt, met meerdere jaargangen dr. Who vervelen we ons de komende maanden niet.



Hachelijk of niet? 

7 opmerkingen:

Suske. zei

Poes Annabel vind het leuk me bij haar te hebben. Ginger de oude kater laat niet van slapen als ik in de buurt ben. Afwachten hoelang we dit moeten ondergaan. Straks ga ik terug de tuin in. Heikel ?

FRANK103 zei

@Francky: in Nederland in ieder geval tot 1 juni....

Sjoerd zei

Ik vind er ook niets aan dat mijn vrouw thuis werkt...

Kees zei

Ha Frank, het blijf zoeken naar een goede manier de tijd door te komen, maar gelukkig hebben we iets om de tijd te doden.
groet Kees en blijf gezond.

FRANK103 zei

@Kees: ik ben verplicht thuis aan het werk, ik vermaak me goed, de dagen vliegen voorbij. Maar s'avonds mis ik wel de treinenavonden of slotracebijeenkomsten, daarvoor in de plaats kijken we dr who.

Mirjam Kakelbont zei

Rutte zei dat er genoeg wc-papier is om de komende tien jaar te kunnen poepen. Dat was hét sein om pleepapier te kopen, want die man heeft nog nooit iets gedaan wat-ie heeft beloofd. Helaas waren alle schappen nog steeds leeg. Heel Holland Hamstert.
Mijn man werkt 1x p/w thuis en heeft een jaar geleden een groot krom scherm gekocht. Daar is-ie nu heel blij mee.
Klasse dat de poezen je een plekje gunnen (-:
Lieve groet ♥

FRANK103 zei

@Mirjam: Rutte of een andere politicus, ik heb er niks mee. Zijn oproep niet te hamsteren heeft waarschijnlijk veel mensen wakker gemaakt die daarna ook spontaan zijn gaan hamsteren.
Hier zijn de supermarkten al weer redelijk gevuld, hamsteren is inderdaad niet nodig. Maar als je niet iedere dag meer naar de supermarkt mag en daar in de rij beland, is het toch fijn dat de kast vol ligt.
De katten vinden het erg gezellig als ik op de logeerkamer zit, ze komen vanzelf!