vrijdag 10 april 2020

Weblogkoppen

1 Vuurwerk op nieuwjaarsdag


2 Door Sinterklaas persoonlijk meegenomen uit Taiwan, een Taiwanese hogesnelheidstrein op een vrachtauto


3 Het Kremlin van karton als kerstkado voor de katten is een succes!


4 We zijn in de kerstvakantie naar het Louwman museum geweest. Op het blog plaats ik uiteraard teveel foto's


5 En dus ook meerdere weblogkoppen van het Louwman museum


6 Op 5 januari wordt de eerste race van 2020 gereden op de vloerbaan van Dougal


7 De modelspoordagen in Rijswijk is het eerste treinenuitje van 2020. Nieuwe aanwinst is deze mooie Oostenrijker


8 Zoals gebruikelijk plaats ik van een uitje meerdere berichten en dus ook meerdere weblogkoppen, dit keer van de schitterende baan Rimkov.


9 Vanachter mijn bureau kan ik een aantal maanden per jaar genieten van opkomende en ondergaande zonnen, uiteraard maak ik daar zo nu en dan een foto van


10 Op 21 januari is er weer een stamtafel in De Rijp


11 Op 24 januari wordt de eerste race bij Marc in het Souterrain gereden


12 De nieuwe Oostenrijker (1043, Marklin 3160) gaat mee naar Erik om een decoder in te bouwen. De lok wordt ook voorzien van cabineverlichting en een Heinz!


13 Matthijs organiseert ieder jaar een Z-spoor stamtafel, zondag 16 februari


14 Met Stephan naar de stamtafel in Almere, de zeer fraaie Roco Railpromo mag op de foto!


15 Op 20 februari naar een koud AZ - LASK Linz


16 Op 23 februari naar RAIL 2020 met Stephan


17 De NS Highspeed met een mooie regenboog, dinsdag 3 maart


18 Stamtafel in De Rijp, 3 maart


19 Testrijden op 6 maart op het Souterrain, op 28 maart is de jaarlijkse Souterrain cup


20 Op 13 maart breekt de Coronacrisis uit, en vanaf 20 maart is Nederland op slot. Voorlopig geen uitjes om verspreiding van het virus tegen te gaan!


21 Het thuiswerken leidt tot een teveel foto's van de katten


22 En het fotoarchief wordt weer eens bekeken, over de spoorbaan van meneer Huider kan ik best iets plaatsen!


Hachelijk?

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dat Sikje heeft het gewoon...

FRANK103 zei

@Sjoerd: een sik is een leuk lokomotiefje! Ik heb al 2 bouwserie 81 rangeerlokomotieven, anders had ik een sik gekocht!

Albert y Mara fotoblog zei

Je schrijft: "Het thuiswerken leidt tot een teveel foto's van de katten".
Dat kan mij, geldt ook voor Mara, nooit teveel zijn. Dat weet je. Met je gezin Fijne Paasdagen 2020 toegewenst. Wat een verschil met vorig jaar toen er op uit trekken heel gewoon was. Met spoorse groeten Albert

FRANK103 zei

@Albert en Mara: ik ga dit weekend een mooi bericht over de katten plaatsen!

Suske. zei

Die katten lijken alles zwart/wit te zien. Heikel !

FRANK103 zei

@Francky: doe maar een het geluid van een muis na, dan kan je voelen hoe zwart-wit ze zijn!

Ad zei

Ze zijn weer mooi geworden, de weblogkoppen.

FRANK103 zei

@Ad: het zijn er ook best veel, dat had ik niet verwacht