zondag 14 juni 2020

Een rondje treinenwinkels met Ries


Mijn neef Richard, die hier trouwens niet genoemd wil worden, had me gevraagd of ik zin had in een rondje treinenwinkels?



Als we de media bestuderen dan lijkt de coronacrisis wel voorbij, een beetje zon zorgt er al voor dat parken, bossen en stranden overvol zijn,



er mag weer volop gedemonstreerd worden en ook de horeca is weer open.



De campings gooien de toiletgebouwen open en de vakantielanden de grenzen.



Of het allemaal zo verstandig is, dat weten we nu niet, daar kunnen we vast over 5 jaar wel een goed antwoord op geven.



Dus stond Richard zaterdag om 08.00 op de stoep voor een rit naar Düsseldorf, waar treinenwinkel Menzel's töff töff te vinden is.



Hachelijk?

10 opmerkingen:

Renesmurf zei

We kunnen er toch niks aan doen, het overkomt ons allemaal.

FRANK103 zei

@René: zolang er 5g masten zijn en de aarde plat is, blijft het een hachelijk gebeuren!

Sjoerd zei

De kopfoto is schitterend, net een rijdende blokkendoos. Is het hachelijk als ik denk dat je met wat nieuws terugkomt.

FRANK103 zei

@Sjoerd: je hebt op dit blog afgelopen weken over 2 mooie aankopen gelezen. De 1621 husa en de 193 shark. Dat vond ik wel genoeg aankopen voor de komende tijd, dus afgezien van consumpties heb ik niks uitgegeven. Is ook best leuk!

Suske. zei

Of het allemaal verstandig is zullen we wel ondervinden. We zullen geen vijf jaar moeten wachten op antwoord. Heikel ?

FRANK103 zei

@Francky: ik neem een ruime marge, om te voorkomen dat we te snel conclusies trekken. Op dit moment is het zeker nog niet over.

Ad zei

Frank, af op studiereis, voor een oriëntatie op al het nieuws, dat op de markt komt, daar pluk je op de lange termijn de vruchten van. Een wel overwogen aankoopstrategie. Daar hoort soms k.k.n.k-rondje bij! Heel verstandig en beheerst. Ik vind het knap.

FRANK103 zei

@Ad: er wordt voortdurend gezegd: ga niet onnodig op reis ivm corona. Deze reis was zeker niet onnodig, eigenlijk zelfs belangrijk! Al heb ik mij beperkt tot marktonderzoek en het proeven van klassieke Duitse delicatessen. Hoot kwizien zeggen die gekke Fransen dan.

mirjam kakelbont zei

"Of het allemaal zo verstandig is, dat weten we nu niet, daar kunnen we vast over 5 jaar wel een goed antwoord op geven." (-: (-:
Wat ziet dat bakkie cappuccino er lekker uit.
Als iets je hobby is, kan het nauwelijks hachelijk genoeg zijn, toch?
Die offroad is gaaf!
Lieve groet.

FRANK103 zei

@Mirjam: het culinaire deel van ons uitstapje was geen bijzaak, Richard had vooraf gereserveerd zodat we de zaakjes goed op orde hadden! Zoals ik al bij Sjoerd gereageerd had, ik ging voor een gezellige dag op pad met Ries, culinair heel verantwoord, de treinen waren niet meer dan een goed excuus.