donderdag 9 juli 2020

Naar Slotrace2go in Witmarsum


Marc heeft ons uitgenodigd voor een slotracewedstrijd in zijn bijna-corona-vrije kelder.



Toen de kelder afgelopen maand al bijna bijna-corona-vrij was, was ik helaas verhinderd.



Die keren hebben de andere rijders tijden neergezet die bijna ongeloofwaardig zijn.



Die tijden hebben ze gereden met de bijna onverslaanbare Lola van Thunderslot.



Nu ik morgenavond dan toch naar Marc, die hier bijna genoemd wil worden, ga, had ik besloten om ook een Thunderslot aan te schaffen.



Doorgaans rijd ik dan naar de slotraceshop in Putten, dat had ik dit keer bijna ook gedaan, maar ik ben naar Friesland gereden, naar Witmarsum.



Daar stond een mooie Thunderslot op mij te wachten,



en daar zag ik ook een uitermate fraaie Ferrari F333 SP uit 1993,



die Ferrari kon ik bijna laten staan,



maar we moeten de economie, ook in Friesland, weer op gang helpen.



Na een bijna culinair verantwoorde tussenstop op weg naar huis



kan gezegd worden dat ik uitkijk naar de raceavond morgen in de kelder van Marc.



Hachelijk?

8 opmerkingen:

Kees zei

Prachtig verhaal weer frank, succes met de wedstrijd.
Groet kees.

Sjoerd zei

Het ziet er naar uit dat je twee mooie snelle auto's hebt gescoord. Maar winnen zit in de rijder achter het stuur. Je kunt mij de auto van verstappen geven en hem mijn snelle Clio, maar ik vrees dat hij eerder bij de finish is...

Suske. zei

En nu maar hopen dat je de race gaat winnen.

Himawan Sant zei

Indrukwekkende miniatuurauto's, vooral de blauwe auto nummer 7.
Groeten :)

MarcStouten zei

Erg mooie auto's!

FRANK103 zei

@Kees: bedankt, ik ga mijn best doen!

@Sjoerd: Ik kan redelijk goed rijden, het tunen van een auto ligt me minder. Ik heb er weinig gevoel en geduld voor. Ik rijd meestal met een geleende auto sneller dan met mijn eigen auto's.

@Francky: meedoen is belangrijker dan winnen.

@Himawan: bedankt! De nummer 7 is een nieuwe Thunderslot Lola.

@Marc: bedankt!

mirjam kakelbont zei

Jij hebt duidelijk een leuke dag gehad en nu moet de race kon gaan beginnen.
Rijd ze eruit!
Hachelijke groet.

FRANK103 zei

@Mirjam: ik ga mijn best doen