zondag 13 september 2020

Naar kantoor


De dagen worden al merkbaar korter, 

op de fiets richting kantoor komt de zon op. 

Een paar weken geleden stond hij om 07.00 een stuk hoger. we gaan merkbaar naar de kortste dag. 

Puur voor decoratieve doeleinden mist het dan ook rond 07.00 

Voor de foto moet je maar denken. 

Eenmaal bij de pont is de mist weg, 

meer dan een varende kraan is er dan niet te zien. 

Het is dan vlot doorfietsen naar de Westhavens, staat daar wat leuks geparkeerd? 

Er staat een Vectron zonder reclame, die is te heet gewassen? 

Er staat een Vectron van European Locomotive Leasing die is verhuurd aan European Gateway Services. 

En op de terugweg 

staat er een Vectron van LTE met een fraaie Attracktive force print, 

het was de fietstocht weer waartd! 

Hachelijk?

5 opmerkingen:

Renesmurf zei

De dagen worden weer donkerder, maar we krijgen nog wel wat mooi weer! Een leuke route volgens mij.

Suske. zei

Mooie foto's zo vroeg op de dag.
We gaan nog een beetje bakken deze week. Heikel ?

Sjoerd zei

Echt murals zijn het niet, maar deze kunstzinnige uitingen op Vectrons mogen ze vaker toepassen.

Marco Luijken zei

Mooie foto's Frank. Mooi met die ochtendmist.
Zo wil toch iedereen wel naar het werk.
Ik zie dit soort beelden ook meestal wel vanuit de cabine wanneer ik nachtdienst of vroege dienst heb. Prachtig is dat!!

Groeten, Marco

FRANK103 zei

@René: Ik heb nog wel zin in een weekje zon! De route is eigenlijk niet zo leuk, hoewel het stukje Westhavens veel goed maakt.

@Francky: ik moet 2 dagen naar kantoor, dan wordt er weinig gebakken, de andere dagen heb ik videovergaderingen. Het wordt afzien!

@Sjoerd: het is reclame, en sommige spoorwegtransporteurs maken er echt iets moois van! Vooral de Oostenrijkse OBB staat er bekend om, die modellen zijn helaas erg duur en slecht verkrijgbaar.

@Marco: Nederlnad is erg mooi, als je er oog voor hebt. Je zult geen foto's kunnen maken uit de cabine, als je aan het werk bent.