woensdag 9 september 2020

Over Nala en Twirre

Lisanne heeft 2 kattenkinderen erbij, maar ook Shirley 

heeft als gezinsuitbreiding 2 kattenbeesten gekocht. 

Bij Lisanne gaat het om 2 ragdolls, Shirley heeft 2 Main Coon katten uitgezocht. 

De ene heet Nala, deze heeft halflang haar en fraaie witte sokken en een witte bef. 

De tweede heet Twirre, een echte Friese naam, waar hij dan ook vandaan komt. 

Twirre heeft korter haar, maar wel duidelijk een ander soort vacht dan een gewone kortharige huiskat. 

Twirre is een maand jonger dan Nala en ongelofelijk speels. 

Zoals op de foto te zien is zijn mijn vingers erg fijn om op te bijten. 

Hachelijk?   

6 opmerkingen:

Sjoerd zei

De tijd vliegt voorbij, voor je weet is iedereen de deur uit en kun je met pensioen.

Marco Luijken zei

Die gezinsuitbreiding met al die 'minitijgers' gaan daar snel op deze manier.

Groeten, Marco

Suske. zei

Leuke poezen. Hier ook nood aan jong volk. Heikel ?

mirjam kakelbont zei

Wanneer Lisanne op vakantie gaat mag jij zeker voor het vee zorgen (-:
Ze zijn wel bewonderenswaardig! Gezellig, dat poezenvolk in huis.
Diervriendelijke groet.

Renesmurf zei

Ik heb toch meer met honden, maar katten mogen er ook wezen.

FRANK103 zei

@Sjoerd: dat duurt nog wel een paar jaar, maar de tijd vliegt voorbij!

@Marco: over 5 jaar zijn het allemaal luie theemutsen en vragen ze zich af waarom ze 2 van die mormels gekocht hebben. Een modeltrein is dan veel dynamischer!

@Francky: door de coronacrisis is er hier veel vraag naar huisdieren, volgend jaar heeft het asiel er weer teveel.

@Mirjam: ik mag niet op katten passen, ze zijn te bang dat ik ze meeneem (ik heb grote jaszakken).

@René: ik vind honden ook leuk, maar die zijn veel bewerkelijker, die moet je uitlaten en opvoeden. Katten doen precies waar ze zelf zin in hebben.