maandag 16 november 2020

Spoorwerkzaamheden


Als ik vrijdagmorgen op de mobiel controleer hoeveel vertraging de trein heeft 

zie ik direct dat het geen treinreis gaat worden, spoorwerkzaamheden, en NS zet bussen in.

Zaterdagmiddag ga ik een rondje wandelen en kom dan weer langs het spoor, 

waar toevallig net een railsdinges aan komt rijden. 

Met daarachter een 6400 van Strukton met een sleep wagens met grind. 

Uiteraard heb ik 10 minuten staan kijken en wat foto's gemaakt. 

Daarna begint het te regenen en omdat de spoorwegovergang in verband met werkzaamheden is afgesloten 

mag ik ruim een kilometer extra in de regen wandelen. 

Maar het was het waard! 

Hachelijk?

8 opmerkingen:

Sjoerd zei

Mooi hoe dat gaat met dat apparaat, ik heb er ook eens een half uur bij staan kijken.

Suske. zei

Ik kan ook lang staan kijken naar dergelijke wagons en werkzaamheden. Heikel ?

Kees zei

Hoi Frank, dat is kolossaal!!!!!!
Groet Kees.

FRANK103 zei

@Sjoerd: deze deed niet heel veel, daar leek het tenminste op. Maar zeker boeiend!

@Francky: het zijn ook ingenieuze machines.

@Kees: zeker!

mirjam kakelbont zei

Daar zou ik zelfs bij blijven staan kijken, dan weet je het wel.
Boeddha zei: Niets is toeval. Die railsdinges kwam speciaal voor jou aanrijden. Geloof mij nou maar!

FRANK103 zei

@Mirjam: mijn collega Peter, die hier overigens niet genoemd wil worden, zegt altijd "toeval bestaat niet". Ik vermoed serieus dat deze lieden de hele dag op mij hebben gewacht!

Ad zei

Frank, daar heb jij dan toch wel weer mazzel mee. Toch mooi van die spoormannen, dat ze ff voor een foto op je hebben gewacht... Daar staat wel tegenover, dat ze nu "BAM" op dit gerenomeerde spoorweblog staan. Mooie manier van publiciteit. Dit kan geen toeval zijn!

FRANK103 zei

@Ad: ze hebben vast de hele dag op me staan wachten, en toen ik eindelijk aan kwam wandelen dachten ze: BAM, we hebben hem! Dit bericht zal dan ook best vaak bezocht zijn! Al laten de statistieken dat trouwens niet zien Hachelijk?