maandag 4 januari 2021

De goede voornemens


Zoals meeste mensen had ik goede voornemens voor 2021. 

Zo had ik in 2020 net de 1.000 wandelkilometers niet gehaald, maar als het coronavirus toch ook het grootste deel van 2021 gaat domineren 

dan wil ik proberen in 2021 wel de 1.000 kilometer te halen! 

Dus liep ik op 2 januari de eerste wandeling van 8 kilometer door het bos van Castricum. 

Na ongeveer 6 kilometer kom ik langs Johanna's Hof en zag daar een corona-proof snackwagen. 

Een deel van mijn goede voornemens zijn daar, in het bos bij Johanna's Hof, mislukt. 

Hachelijk?

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Lijkt me ideaal, zo'n rijdende McDrek... Als die op de goede plaats staat kom je niet ver.

FRANK103 zei

@Sjoerd: hij stond heel strategisch opgesteld, ook geurtechnisch. De lokroep van de patatkraam kan heel sterk zijn, al sta ik natuurlijk heel stevig in mijn nieuwe wandelschoenen.

Mirjam Kakelbont zei

Sinds kort heb ik een fitbit en ik lach me rot als ik na een rondje met Rosa of op de fiets thuiskom. Ik zie precies hoeveel ik gelopen/gereden heb en waar. Zo'n patatje-met vind ik een belangrijk onderdeel van het leven.
Een deel van je goede voornemen mislukt? Dan begin je morgen toch opnieuw? Voor alles is een oplossing (-:
Wandel ze!

FRANK103 zei

@Mirjam: mijn collega Walter vindt zo’n patatje halverwege een wandeling ook geen probleem, het motiveert misschien extra om te wandelen en zonder eten kan je ook niet wandelen. De klodder mayo is een ander verhaal. Goed idee om per 3 januari goede voornemens te maken. Sinds die dag heb ik alleen gezond gegeten, en gewandeld. Top toch!

Suske. zei

Dit jaar ga ik tevoet een vette doch voedzame hap halen bij de frietboer. Zo blijf ik in beweging. Heikel ?

Renesmurf zei

Ik wens je er veel succes mee, als het weer wat beter wordt wordt het wat makkelijker en mooier allemaal.

FRANK103 zei

@Francky: de patatschuur zit hier ook op loopafstand, dan kan ik zelfs kiezen uit 2. Maar vaak zullen ze me niet zien.

@René: wachten op beter weer doe ik niet, het moet droog zijn, dat vind ik voldoende.