zondag 3 januari 2021

Beste wensen voor 2021!


Om het jaar 2020 goed af te sluiten stond ik donderdagmorgen vroeg al bij de oliebollenkraam, 

toen ik er met de koffie één had geproefd was dat meteen de laatste, men had het olie-deel echt overdreven! 

Nu de Hema dicht is was het ook niet mogelijk echte Jip en Janneke champagne in te slaan, plan B was een stroopwafellikeur, wat het trouwens bijzonder goed deed met proosten. 

Aan het vuurwerkverbod hielden velen zich netjes, 

van het vuurwerk van de lieden die het niet hadden begrepen heb ik een paar kiekjes gemaakt. 

De kerstboom mag nog een weekje staan en de goede voornemens voor 2021 ben ik aan begonnen, 

maar daar ga ik binnenkort een bericht over plaatsen. 

Hachelijk?

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Hier gaan we met een schone lei het nieuwe jaar is, alle kerstspullen staan alweer boven. Ik heb genoeg van het oude jaar.

Ad zei

@Frank# allereerst de beste wensen. Hier is het gewone dagelijkse coronnaleven weer opgepakt.

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Dat ziet er knallend uit. Mooie foto's.
Jammer dat die oliebol je niet gesmaakt heeft, maar die heerlijke stroopwafel likeur heeft al dat vet wel weggespoeld toch?! Hopelijk kunnen we dit jaar weer langzaam ons eigen leventje weer terug gaan krijgen.

Ik wens je alle geluk en gezondheid voor dit nieuwe jaar!!

Groeten, Marco

Suske. zei

Hier geen geknal van vuurwerk of het nuttigen van oliebollen. Heikel ?

FRANK103 zei

@Sjoerd: Zelf ben ik ook klaar met het kerstgedoe, maar de rest van de familie wil de boom tot pasen laten staan....

@Ad: hier ook, de wekker staat maandag weer op 7.30

@Marco: foto's door de ramen met de telefoon, ik ben ook niet zo tevreden over de camera in de A8, maar de vuurwerkfoto's vallen mee! Het thuiswerken verandert bij mij niet, dat blijft zeker tot juli, maar misschien wel tot september. Ik ben de laatste Nederlander die ingeënt wordt!

@Suske: de mensen hier houden zich niet aan regels, die zijn er voor anderen!