zondag 24 januari 2021

Meer weblogkoppen

 Doorgaans plaats ik de weblogkoppen per kwartaal, dit keer heb ik een afwijkende frequentie gebruikt van 2 maanden in verband met het aantal weblogkoppen.

1 Op zondagavond wandelen levert een foto van een railstopper op, 31 oktober 2020.

2 Met m'n zus en m'n schoonzus 8 kilometer wandelen bij Kijk Uit, 11 november 2020.

3 Laatste keer slotracen van 2020 in de kelder van Marc, 27 november 2020.

4 De schaapskooien wandeling bij Garderen, 4 december 2020

5 Voor het forum de Superman wagon op de foto zetten, 7 december 2020.

6 De wandeling van 15 kilometer van de Kruisberg naar Wijk aan zee, 13 december 2020

7 De SBB Re 4/4 IV mag ook voor het forum op de foto, 14 december 2020.

8 Voor mijn verjaardag krijg ik een SBB Re 4/4 II in TEE kleuren, 22 december 2020

9 Laatste wandelbericht van 2020, 22 december 2020


7 opmerkingen:

Suske. zei

Zo krijgen we een mooi overzicht van je blog gedurende de laatste maanden.
Niets heikel deze keer ?

Sjoerd zei

Ik mis gewoon de tram...

FRANK103 zei

@Francky: dat is de lol van de weblogkoppen!

@Sjoerd: er rijden geen reclametrams meer bij Sloterdijk, ik wandel wel naar Bos en Lommerplein, waar een andere tramlijn rijdt, echter ik heb daar geen reclametrams gezien.

Renesmurf zei

Ik vind de Schotse hooglanders het mooiste, maar dat boerderijtje mag er ook wel wezen.

FRANK103 zei

@René: het is een schaapskooi, maar inderdaad erg fotogeniek.

Mirjam Kakelbont zei

Nu zien we je blog een beetje in korte vorm: een overzicht. Grappig hoe sommige foto's en onderwerpen blijven hangen. De mooiste uitkiezen is een onmogelijke opgave. Zie dat maar als een compliment (-:

FRANK103 zei

@Mirjam: ik vind de weblogkoppen ook erg leuk, om te maken en om terug te zien. Als je alle weblogkoppen die op dit blog hebben gestaan bekijkt heb je een goed beeld van 15 jaar frank-103.