donderdag 21 januari 2021

Weblogkoppen

De weblogkoppen van september en oktober, daar zat best nog wat variatie in. Daarna werd het wandelen, wandelen en nog eens wandelen.

1 Fietsen naar kantoor, treinen spotten bij Westhavens, 4 september 2020.

 2 De Amsterdamse bus van Artitec voor op de spoorbaan, 5 september 2020

3 Gezinsuitbreiding bij Shirley, de main coon Nala, 6 september 2020

4 De tuin wordt gerenoveerd en Bips geniet van de mega kattenbak, 7 september 2020

5 Helaas is het na een paar dagen afgelopen met de kattenbak, 9 september 2020

6 Slotracen bij Marc in de kelder, 18 september 2020

6 In Bladel zien we de auto van Cruella De Vil, voor op de spoortafel! 26 september 2020

7 De stamtafel van het 3railforum, 29 september 2020

8 De 1631 is voorzien van kogellagers, 4 oktober 2020

9 Slotracen bij Marc, 9 oktober 2020

10 Tijdig inkopen voor de feestdagen, een mooie lok wordt aangeboden op het forum.17 oktober 2020

11 Uit angst voor een lockdown spreken we vaker af, slotracen bij Marc, 23 oktober 2020

12 Hooglanders spotten tijdens het boswandelen, 24 oktober 2020

10 opmerkingen:

Sjoerd zei

je hebt er toch nog aardig wat geplaatst...

Marco Luijken zei

Leuk om terug te zien Frank.
Mooie beelden.
Die bus spreekt mij erg aan, want die reed vroeger ook van de RET door Rotterdam. Heeft me vaak naar school gebracht.

Groeten, Marco

Renesmurf zei

Ik vond de derde het mooiste, tot ik de laatste zag, nu vind ik die het mooiste.

Suske. zei

Mooie weblogkoppen vol afwisseling. Bips is natuurlijk mijn favoriet. Die hooglanders houd ik liever op een veilige afstand. Heikel ?

Ad zei

Leuk om ze weer eens terug te zien.. ik heb er een aantal gemist.

MarcStouten zei

908 Olympus :) ;)

A zei

Plezante weblogkoppen. In het kader van de corona crisis vind ik die van 24 oktober 2020 het mooist. Veel bewegen en wandelen is je credo Frank?
Met spoorse wandelgroeten Albert

FRANK103 zei

@Sjoerd: en dan zijn het de weblogkoppen van maar 2 maanden!

@Marco: dit is wel de Amsterdamse bus. Maar ik ga hier geen Amsterdam - Rotterdam beginnen, dat zou heel hachelijk zijn!

@René: die hooglanders zijn schitterend, al vind ik ze wel groot als ik vlak langs ze moet lopen.

@Francky: Bips is hier ook favoriet, met Loki op een gedeelde 1e plaats. De hooglanders zijn mij wat te groot.

@Ad: sommige koppen stonden er maar 1 of 2 dagen, sommigen ruim een week. En te regelmatig dit blog bezoeken is ook niet gezond.

@Marc: die was eruit, en daarmee klaar voor die race. Of was d foto in scene gezet?

@Albert: die hooglanders zijn ook leuk. De foto is ook geslaagd, al liggen ze net teveel in elkaars verlengde.

Mirjam Kakelbont zei

Die Amsterdamse bus van Artitec is toch écht de bus van RET-bus van Rotterdam!
Zo'n grote kattenbak heeft de poes nog nooit gezien.
Wat is die klassieke auto mooi met daaronder een klassieke loc. Ik kijk telkens met verbazing naar je weblogkoppen. Dat langharig tuig onder de koeien houden we erin (-:

FRANK103 zei

@Mirjam: dat klopt, Artitec maakt erg mooie schaalmodellen, Bios vond de grote kattenbak geweldig, teveel keuze waar hij kon kakken. Die auto is van Cruella De Vil, zal vast een oude Mercedes zijn. En die hooglanders blijven hier terugkomen zolang ik blijf wandelen, denk ik.