maandag 12 april 2021

Boswandeling in Laren


Met 3 collega's, die hier trouwens graag genoemd zouden willen worden, 

heb ik vrijdag een boswandeling gemaakt bij Naarden. 

De foto's laten vast zien dat de hoeveelheid bos erg tegenviel, daar in Laren. 

Het was vooral heide, maar dan de kale versie. 

Er waren geen schapen, hond of bijbehorende schaapsherder te zien. 

Ook zochten we tevergeefs naar een schaapskooi. 

Heide met een enkele decoratieve boom, en om het spannend te maken hadden ze de routepijlen op 1 punt ook verstopt. 

Maar het was een heerlijke wandeling, 

en ook erg gezellig om mijn collega's weer eens te spreken. 

Bij de koek en zopie hebben we besloten vaker een wandeling te plannen. 

Hachelijk? 

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Mijn vrouw heeft al collega's die ze nog nooit ontmoet heeft, voornamelijk nieuwe collega's. Mijn vrouw werkt al meer dan een jaar thuis.

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik ga 1 dag per week naar kantoor, als bhv-er. Maar in mijn afdeling zijn er ook een aantal nieuwe collega's die ik alleen op videovergaderingen heb gezien. En dat geeft geen band!

Mirjam Kakelbont zei

De foto met die dramatische lucht is mooi. Heel weids. Een soort toendra (-:
Mijn man werkt al een jaar thuis. Eenmaal stond een collega op de stoep om zijn kerstpakket af te leveren.
Een goeie deal, buiten wandelen met collega's. Gezond en gezellig!

Suske. zei

Dat jullie samen wandelen en een vette hap nuttigen tot daar, maar zo lang tegen een boom leunen tot hij scheef staat is toch heikel.

FRANK103 zei

@Mirjam: ik ben bhv-er (ehbo), ik ga iedere week een dag naar kantoor. Daar zie ik collega's. Thuis woont op 1 kilometer ook een collega, we spreken 2 of 3 keer per week af voor een lunchwandeling. De wandeling in dit verhaal is met 3 collega's waar ik 1 keer per aantal maanden mee afspreek voor een wandeling. Uiteraard coronaproof, we willen geen gezondheidsrisico's lopen.

@Francky: het zijn de coronakilo's, vroeger moest ik uren tegen zo'n boom hangen om hem 1 mm uit het lood te krijgen, nu is dat een fluitje van een cent!

Renesmurf zei

Veel bossen zijn de afgelopen jaren gekapt, dat leek ze beter, maar ik weet niet voor wie.

FRANK103 zei

@René: ik kan het ook niet verzinnen