donderdag 30 september 2021

De stamtafel


Gisteravond was weer de tweede stamtafel

 van het treinenforum na de coronacrisis. 

Natuurlijk was er toegangscontrole (QR codes), 

geen probleem voor eenieder die prikken gehaald heeft. 

Het leukste deel van de stamtafel vind ik de fraaie loks die andere bezoekers meegebracht hebben.

 Zoals de fraaie nieuwe 218, 

de ouderwetse stomer uit periode 1 en de fraaie 110. 

Een deel van de locomotieven rijdt zo een kwartier rondjes, 

van andere locomotieven moet ik binnen 1 of 2 rondjes al een foto gemaakt hebben, 

anders verdwijnt deze weer in de tas. 

Voor op het blog heb ik meerdere treinen op de foto gezet, 

de andere bezoekers moeten onherkenbaar gemaakt worden. 

Ook op de foto staat mijn nieuwe aanwinst, 

een wagonnetje met zeewater. 

Deze komt in de sleep met een wagentje met Krypton en een met lava.

 Hachelijk?  

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

Zolang de 1200 niet verdwijnt, vind ik het prima... Ik heb gisteren ook nog wat foto's gemaakt bij de ZLSM

FRANK103 zei

@Sjoerd: de 1200 is een icoon, die verdwijnt niet. Ben benieuwd naar je foto's bij de zlsm!

MarcStouten zei

Stamtafel bij de Stamkroeg?

FRANK103 zei

@Marc: ja