maandag 31 oktober 2022

Fietsen naar kantoor


Ik fiets met regelmaat naar kantoor, 

de e-bike staat inmiddels al op 2.400 kilometer 

die ik anders waarschijnlijk grotendeels 

met de trein zou hebben gedaan. 

Of het fietsen echt gezonder is weet ik niet, 

het uitzicht vanaf de pont 

en het rangeerterrein Amsterdam Westhavens 

maken het wel een leuke fietstocht! 

Ik zal niet alle treinenfoto's hier plaatsen, 

dat zou te saai worden. 

En gelukkig kan ik de plaatjes ook afwisselen met een reclametram. 

Ook kan ik tijdens het fietsen 

erg genieten van de mooie luchten onderweg, 

veelal de opkomende zon. 

Nu het weer wintertijd is geworden 

kan ik waarschijnlijk weer 2 weken wat luchtige foto's maken, 

maar dat gaan jullie vanzelf zien!

7 opmerkingen:

Sjoerd zei

Mooi, al die locs bij elkaar, en och, fietsen is ook alleen maar op je kont zitten....

FRANK103 zei

@Sjoerd: ik heb een e-bike die meet hoe hard ik trap, en op de eco stand is de hulp bij het fietsen bescheiden, zodat ik toch merk dat ik 15 kilometer enkele reis heb afgelegd. Maar mijn drijfvermogen zal er niet erg door afnemen, helaas.

Marco Luijken zei

Hoi Frank,
Mooie foto's!! En sportief bezig zo op de fiets.
Op de laatste twee staan wel hele... bekende lokken..haha..!! En wat een mooi uitzicht vanaf die pont.

Groeten, Marco

Suske. zei

Tijdens het fietsen zie je dingen die je anders niet zou opmerken. Ook kan je makkelijker stoppen om foto's te nemen.

FRANK103 zei

@Marco: de 189-ers waar jij regelmatig mee mag rijden?

@Francky: ik rijd meestal 22 op de e-bike, dan kan ik nog rustig rond kijken!

Ad zei

Mooie foto's, van mij mag je gerust nog meer treinfoto's plaatsen. Altijd interessant!

Erik zei

Zijn weer mooie plaatjes, dank voor het delen. Mooi dat de reclametram terug is.