zaterdag 27 mei 2006

Over foto's en blogger

De foto's op blogger zijn een fractie van het originele formaat. Gelukkig, zullen de meeste bezoekers denken. Ik heb een paar foto's in origineel formaat naar Bouwe gemaild om hem te laten zien dat er behoorlijk verschil in kwaliteit in zit. Tot op heden vraagt Bouwe zich af welke #*&@?! zijn mailbox heeft verstopt. Tijdens het bezoek vertelde Bouwe hoe GG van die mooie 'actie' foto's maakt. Dat hebben we natuurlijk even nagedaan. Vervolgens vertelde Bouwe dat GG dan een deel knipt uit de oorspronkelijke foto. Dat kan ik ook! Hier dus nog een aantal foto's (anders kom ik nooit aan de 300 MB om dit weblog vol te krijgen), uiteraard van de baan van Bouwe, en misschien geknipt, maar verder niet bewerkt! De eerste 2 foto's, met BMW M1 en SCX, zijn verknipt, overzicht van de baan van Bouwe met limo-incident, zelfde limo incident maar dichterbij, BMW en ondergaande zon en de laatste foto toont de Mosler op zijn dak, iets wat Wesley niet veel moeite kostte.

7 opmerkingen:

Angelique1966 zei

misschien een stomme vraag, maar als er onverhoopt een autootje uit de baan schiet onder het afdak, hoe kom je daar dan in Godesnaam bij?

FRANK103 zei

Dan is die auto weg en heb je een goede reden om een nieuwe te kopen!

Angelique1966 zei

ja natuurlijk, dat ik daar niet eerder aan dacht. Volgens mij heeft de firma Harlaar magazijn uitverkoop? Wie weet ook iets voor Bouwe om even heen te gaan?

FRANK103 zei

Hee, zo werkt het op de spoortafel ook altijd: trein in de tunnel verdwenen, dan direct naar Harlaar of Totaltrain om een nieuwe te kopen!
Ik heb daar geen problemen mee en meneer Harlaar en meneer Beems van Totaltrain ook niet!

FRANK103 zei

tssssssssss, dat was het geheim van de smid Bouwe, je moet de vrouwen niet meer vertellen dan strikt noodzakelijk. Straks gelooft Madelon me ook niet meer over die tunnels.

Maar ik ga ook eens navragen hoe het nu precies zit met die oorbellen en armbanden....

En An, wil jij nog eens vertellen hoe het precies zat met die PC, iets van een dooie muis?

FRANK103 zei

De ondertiteling dus:
Dooie muis = bij de nieuwe PC van de buurtjes zit een fantastische, draadloze muis met extra scroll en internet functies. De oude muis (van de oude PC) 1 keer goed laten vallen en je bent toe aan een nieuwe PC.
Mbt Madelon 103: die tuint niet in (tunnel) smoesjes, daar doen we dus niet aan. Binnen redelijkheid zijn hobby uitgaven geen probleem, daar hebben we nooit discussie over. Maar verkeerde grappen kunnen wel in het verkeerde keelgat schieten, maar gelukkig heb ik 103 levens?!

Angelique1966 zei

ja knarf, jen hebt gelijk. De muis was dood, as death as a doornail en toen zijn we naar de winkel gegaan voor een nieuwe ergonomische muis en die kon niet op de oude pc dus was het OF een "ouderwetse muis" nieuw kopen of een nieuwerwetse muis op een nieuwerwetse pc. De tweede optie was uiteraard goedkoper...