zondag 28 mei 2006

Over koopjes

Op de site van de firma Harlaar (www.harlaar.nl) stond te lezen:
Na het overweldigende succes van onze magazijn-uitverkoop van vorig jaar hebben we besloten ook dit jaar iets extra's te doen.
Wij nodigen u hierbij van harte uit voor onze speciale verkoopdag op:
zondag 28 mei 2006 van 12.00 tot 17.00 uur.
Op deze speciale dag bieden wij u de volgende speciale aanbiedingen:
- Busch, Kibri, SES automodellen, PIKO-bouwdozen en alle USA-artikelen (waaronder Walthers, Life-Like, Athearn, exclusief Märklin)
4 artikelen voor de prijs van 3!!! (goedkoopste artikel gratis, geldt uitsluitend voor voorraadartikelen en geldt ook voor aanbiedingen en afgeprijsde artikelen!)
- Spectaculaire opruimingen van onder andere Piko, Roco, Märklin en DPM met kortingen tot 40%!.
- super magazijnaanbiedingen op onze marktkraam!
Wij zien er naar uit om u te begroeten op zondag 28 mei!

De weblogbezoeker begrijpt dat ik dus vanmiddag naar Harlaar moest, er is toch duidelijk sprake van koopjes!
En waren er koopjes? Een tiental Carrera auto's voor de racebaanliefhebbers voor € 19,95 (Amerikaanse bakken, een F1 van Kimi, een Enzo en een tweetal Aston Martins). Verder veel Märklin Ho en Roco. En veel publiek!
Heb ik wat gekocht? Ja. Maar daar zal ik pas op 18 juni iets meer over kunnen vertellen of foto's van tonen. Maar ik heb de Carrera's kunnen laten liggen (Amerikaanse bakken doen het uitstekend op een baan als die van Bouwe, maar op een stroeve Ninco baan?) Op dit moment staat alleen de Ninco Megane (voor de Megane races) op mijn verlanglijstje. Uiteraard met de bijbehorende NSR ombouwkit. En NSR motor.

7 opmerkingen:

Angelique1966 zei

deze trouwe blogbezoeker snapt niet wat er bijzonder is aan 18 juni? Gaat Noledam opnieuw op reis voor een ruime week?

FRANK103 zei

ik moet woensdag waarschijnlijk nog even naar Harlaar, ivm een verlichtingsprobleempje in de nieuwe lok, dus geef de bestelling maar door!
nb er stonden corvette's, mustang, torino (2 uitvoeringen), diverse cougars (met / zonder spoiler), echer meeste wagens zijn raceuitvoering.

Madelon terug uit de zon zei

Even voor buuv Annie: 18 juni is vaderdag. Dé reden waarom Knurft kinderen wou. Zelf vind ik het inderdaad een goede reden om een week er tussenuit te gaan, al is het alleen maar om de uitgavenbalans weer recht te trekken, maar mijn vrije dagen zijn helaas bijna op... Ik moet het nu redden tot de zomervakantie... En echt bijkomen tijdens een vakantie met Knarf40+ is best een opgave (zoals jij en Ron50-D ongetwijfeld weten).

Madelon zei

Ach, Knarf heeft zowieso 3x prijs. Hij heeft 3 stuks kind en koopt dus zelf 3 kadootjes. En dan heb je nog de kadootjes die de kids gemaakt hebben, en het kadootje dat mevrouw Knarf namens het jongste Knarfje koopt omdat die nog geen kadootje maakt. Als ik goed tel heeft Knarf dus 6x prijs!

Madelon zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Madelon zei

Van Mamalon krijgt hij niets. Knarf is niet haar vader. Dus ze koopt wel iets maar dat mogen de kids dan geven. Ik heb het al in huis. Dus nog even wachten tot vaderdag en dan zal het wel op het blog verschijnen.

Madelon zei

Ik kan hier volmondig NEE op schrijven. Het heeft geen wieltjes. En als het zich zou voortbewegen dan doet het dat met een soort van vleugels. Geen wielen dus. We hebben genoeg dingesjes met wielen in huis.