woensdag 31 mei 2006

Weer over Hotwheels

Maar liefst 31 reacties op het bericht van maandag over vervelen. Het ging toen over Hotwheels, en vervolgens kwam er een discussie op gang tussen Madelon103 en Bouwe, die ik allebei niet ken, en die leidde dus tot 31 reacties! Aangezien beiden het laatste woord willen hebben (iets typisch vrouwelijks?) verwacht ik dat de teller nog verder zal oplopen. Ik heb gisteren gezegd alsnog met Elise (niet te verwarren met Lisanne en Wesley) naar de Blokker in de metropool W. te gaan (mits het filiaal niet zou zijn afgebrand), en dat heb ik dus vanmorgen gedaan! A dirty job but somebody has to do it! Ditmaal MET de digitale camera om jullie het besluitvormingsproces bij Elise te kunnen tonen. En om ook te tonen dat er geen knurftige manipulaties hebben plaatsgevonden. Opnieuw greep ze een gele automobiel, maar in plaats van een Corvette (zie eerdere berichtgeving) was het nu een Hummer H2. Misschien omdat ze verwacht over 20 jaar in een vergelijkbare PC Hooft-tractor de PC Hooftstraat onveilig te gaan maken (soort van vooruitziende blik)? Enige twijfel bestond er nog met betrekking tot een roze hotrod, maar toen we richting kassa liepen viel de beslissing nadrukkelijk op de Hummer. Omdat we het zielig vonden voor de hotrod om in het zicht van de kassa's toch weer teuggelegd te worden in de Hotwheelskoker, is ook de hotrod gekocht. Foto's hier natuurlijk van het Blokker filiaal (zonder brand, rook of roetschade), van de Hotwheels stelling en van het beslissingsproces. Alhoewel ik dacht dat het leven van dit weblog toch eindig was (als ik mezelf teveel ga herhalen dan gaat de stekker eruit), met foto's van Hotwheels kan ik dit weblog de komende jaren nog vullen (gemiddeld komen er 260 Hotwheels per jaar uit)!
NB Blogger werkt weer eens niet mee (ik ben al 1,5 uur bezig dit bericht te plaatsen), ik zal vanavond / morgen dit bericht editen, om het de gewenste vorm en inhoud te geven!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

En waar is dat precies?

Anoniem zei

maar is dat dan een punt (figuratief gezien uiteraard) waar het leuk toeven is? en als Frank103 dit punt bereikt, is het voor hem dan een vooruitgang, of juist een uitglijder?

Madelon zei

ok. dat is duidelijk. mooi om te weten dat er een punt in het leven van Knarf zal komen waarop hij zal besluiten om dingesjes enzo weg te doen. ik verheug me nu al op dat punt. zal een boel geld opleveren! kan ik dan leuk aan iets nuttigs besteden. eindelijk!

Madelon zei

Wat is dan de vraag? Dat het geld gaat opleveren of dat het aan iets nuttig besteed gaat worden?

Madelon zei

Ach, ik weet waar het geld nu aan uitgegeven wordt, dus ik heb er alle vertrouwen in dat als Knarf zijn dingesjes verkoopt er met de opbrengst een nuttigere uitgave gedaan kan worden!

Madelon zei

Nee, ik ben niet zo bang aangelegd. En Frank mag dan de eerste keer het geld uitgegeven hebben, de tweede keer is het mijn beurt! Toevallig...!