woensdag 28 juni 2006

Over anonympjes

Bij het vorig bericht zei een anoniempje:
"is dit niet iets wat in het verleden, ja vroeger, al een aantal keer dit weblog heeft gehaald.

En de auto's zijn er niet beter op geworden"
en
"iets zegt mij dat dit artikel niets met de stijgende lijn van het weblog heeft te maken, maar eerder zijn oorsprong vindt in een inspiratieloze weblog eigenaar. "
Best anoniempje, je raakt de kern van dit weblog. Je vindt hier natuurlijk geen boeiende, inspirerende verhalen of fraaie foto's. Daar zijn al die andere webloggen voor. Dit is, om het met Jack the Slipper te zeggen, het putje van de webloggen. En juist die oude afbeeldingen van die inmiddels versleten racebanauto's vormen de kern van het vorige bericht, namelijk de vraag:

is die Carrera Corvette een goede aankoop?

Misschien kan ik met zo'n vraag de betere verzamelaars, zoals JeeWee (racebaaninfo) of Jack the Slipper verleiden om zo'n bolide aan te schaffen en een weloverwogen advies uit te brengen.
Maar om het niveau van dit weblog te benadrukken plaats ik hier uiteraard een afbeelding van

een paar roze koeken, die inmiddels niet meer onder ons zijn (ze zijn namelijk hedenmorgen na het maken van deze foto smakelijk opgegeten). Best anoniempje, heb ik zo jouw opmerkingen naar wens behandeld?

6 opmerkingen:

Anoniem zei

nouhou, die foto van dat glaassie met schaduw is door alle eenvoud wel leuk geworden. Chapeau hoor, als je niet uitkijkt wordt dat blog nog de moeite waard om te bekijken voor je het zelf doorhebt.

JeeWee zei

En ik ga hier geen koopadviezen geven. Het is niet de bedoeling dat dit een informatieve weblog gaat worden. Laten we hier samen voor waken. Amen.

Madelon zei

Buuv An en JeeWee: hartelijk bedankt! Samen zullen we ervoor waken dat dit blog zijn eigen (gebrek aan) niveau zal behouden en dat het Frank103 niet in zijn bol zal slaan om opeens echt niveau aan te brengen in zijn blog! Ik sluit mij volledig aan bij JeeWee: Amen! ;-)

Anoniem zei

Wat doen mijn koeken bij een paar regels geneuzel over anonypies????

Anoniem zei

O ja, wilde ik nog even kwijt. De anonymous waar het om draait in dit geïnspireerde artikel is niet 1 en dezelfde persoon en heeft ook niet last van een gespleten persoonlijkheid. Het betreft hier gewoon een aantal "fans" van dit weblog. En voor de beginners onder ons. Fans is niet een foto van Ans.

Anoniem zei

Nou inderdaad zeg, een beetje bij de les blijven! De bedoeling van het F103 blog is dat Frank103 de onzin en nutteloosheid verzorgt, en niet dat de fans (idd, géén foto van ans) dit blog misbruiken om hun eigen meningen en verklaringen te uiten! Tsss! Dan maak je maar een eigen blog! (En wil je mij dan even de url geven zodat ik daar dan volkomen misplaatst en overbodig commentaar kan achterlaten?)