vrijdag 30 juni 2006

Over strand

Gisteravond had ik aardig de pest in. Blogger werkte weer eens niet mee, waardoor het plaatsen van een bericht niet in 10 minuten lukte, maar veel langer duurde. Tot ik het opgaf. Het is altijd het plaatsen van foto's wat tot ergernis leidt. Ondertussen beetje internetten, naar de site van Jack the Slipper, waarna Antivir, mijn virusscanner, spontaan op tilt sloeg. Mijn PC werd bestookt. Internetverbinding uit en dan scannen, en ja, een virus. (Scannen duurt ongeveer een uur). Dan is het inmiddels 23.30 en dus bedtijd. Vanmorgen was de koffieautomaat defect (moest bijgevuld worden) en volgende week moet ik minstens 2 dagen een stropdas om. Je begrijpt het al, ik ben eerder naar huis gegaan. Een soort van vooruitrusten. En dan op de bank zitten (Duitsland - Argentinië)?. Nee, met Madelon 103 en de kids naar de Playa d'Egmond. Zon, zee en vette hap (en juichende Duitsers?), wat wil je nog meer? (Foto's met Olympus, de vuurtoren Van Speijk, waterpret, vette hap en voor Bouwe een Oldsmobile)

Geen opmerkingen: