dinsdag 18 juli 2006

Amerikaanse bakken voor Bouwe, part 3

Bouwe schreef een paar minuten geleden bij het vorige bericht: "nahh.. als je het echt gaat proberen, gaat het vaak niet lekker.. dus gewoon doorgaan.. en je kan het wel hoor, mooie foto's maken ... ik herinner me bijvoorbeeld die kip ... schitterend !"

Tja, en dan is mijn ego natuurlijk meteen weer gestreeld etc. zodat ik dus direct weer een vervolg in de populaire serie 'Amerikaanse bakken voor Bouwe' hier plaats. Voor Bouwe dus. Natuurlijk was dit één van de twee Amerikaanse bakken die we gisteravond tijdens de fietstocht tegen kwamen. Zodat ik er nu dus nog 2 in reserve heb. Vandaag dus hier: de Citroën DS, beter bekend als 'de snoek'. Welk deel is Amerikaans aan de snoek? Dat is dus niet eenvoudig te beantwoorden. De radio was van Sony (Japans, gemaakt in Korea?), de benzine is Shell (kan dus overal vandaan komen) en de rest zou ik niet weten. Bouwe, suggesties?

1 opmerking:

Angelique1966 zei

volgens mij is de snoek gewoon gebaseerd op de Amerikaanse voorliefde voor lange bakken/sleeén.
Er zitten niet echt Amerikaans onderdelen aan, alhoewel, de hoofdsteunen....