donderdag 21 september 2006

Wie-is-ut Deel 2

Ik dacht eerst dat ik makkelijk 50 vragen zou kunnen bedenken (lees: foto's zou kunnen vinden) voor deze serie. Het bedenken van mogelijke kandidaten is geen enkel probleem ;-) maar de juiste foto vinden levert toch meer problemen op dan ik had verwacht. Ennieweej, het is me gelukt. Ik presenteer met veel genoegen de tweede kandidaat: Bij deze foto zijn trouwens bonuspunten te verdienen wanneer je ook de motor juist kan benoemen. Dames, ik reken op jullie!

32 opmerkingen:

Bouwe zei

nou ja zeg.. effe paar dagen niet hiero kijken, en gelijk ben ik hopeloos achter... mooie Bike, muis ! voor mij ben je een BikerMouse !
enne, op die vragen wie isset heb ik geen idee..je kan alleen zien dat ze te weinig eten. en deze foto is ook weer zo raar.. staat iemand voor de Bike... wie weet isset een Harley, maar ja..

Bouwe zei

nee.. norton..

Bouwe zei

of toch een Triumph..

John zei

Het moet een Norton zijn. Op de tank kun je de naam nog net een beetje zien. De de kleppendeksels zijn ook anders en bij Triumphs staan de cilinders loodrecht en niet schuin voorover.
Jammer dat die homo het zicht blokkeert. ;)

Buuf An zei

ik denk dat de motorfiets een Norton is, inderdaad bouwe. En de persoon die ervoor staat is Edward Norton, acteur uit onder andere: the illusionist, Down in the Valley en Kingdom of Heaven, allen uit 2005. Ook speelde hij de hoofdrol in de laatst op tv uitgezonden film (zomergasten bij de VPRO) American History X

Martine zei

Ik denk toch dat Buuf An heel erg gaat scoren op dit onderdeel!
Eigenlijk verdient Bouwe een halve punt, omdat hij wist wie het was.... (als buuf An gelijk heeft dan)

Madelon1 zei

Bouwe scoort hier 1/3 bonuspunt. Van de 3 gokken die hij deed was inderdaad de Norton goed. Helaas voor John en Buuf An die het idee van Bouwe pikten. Verder hebben zowel Buuf An als John ongelijk over de persoon bij de motor. Het is geen homo, en het is ook niet Edward Norton. Dus Mar10e zit er ook naast: Buuf An heeft hier geen enkel punt gescoord en Bouwe weet niet wie de 2e kandidaat is. Maar ik ben blij met alle reacties, juist of niet!

Buuf An zei

hm dat wordt verder zoeken

Martine zei

Madelon, geef je ons een hint???? is het een filmster, zanger of doet ie iets anders?? Leeft ie nog??

RemcoSwildens zei

Laat ik ook een gokje wagen.
John Travolta in zijn jonge jaren.

Bouwe zei

blij met alle reacties he ? nou. is het een bikermice from mars ?

Bouwe zei

isset ernie ?

Bouwe zei

lijkt me toch wel homo... bert ?

Bouwe zei

ik geeft het op. nu al ? ja nu al. doe toch voor spek en bonen mee..

Bouwe zei

is het John ?

Bouwe zei

of knurft, kleine 30 jaar geleden..

Bouwe zei

nee, da's lullig.. 20 jaar terug dan ?

Bouwe zei

ik wist niet dat edward ook brommers maakte...

Bouwe zei

he, Madelon, dat shirt heeft Boy bij Cool Cat gekocht. hebben ze vast nog wel, en ook in andere kleuren. maar wel zelf aandoen he, voor de zekerheid zakmazegge, dat anderen er geen misbruik van kunnen maken....

FRANK103 zei

Bred Pit?
Robbie Williams?
George Clooney?
Mel Gibson?
Hugh Grant?

Een foto van mij?

Madelon1 zei

Nou dames en ... eh... kleine jongens? Ik zal jullie een hint geven. De kandidaat staat niet voor niets tegen een motor te leunen. Nee, hij heeft hem niet ontworpen en nee, hij is geen professioneel motorcoureur maar houdt wel van racen. En hij is ook niet vies van een spelletje. Op de computer. Misschien houdt hij ook van bordspellen maar dat weet ik verder niet. Hij is niet echt een watersporter. Nou, dat waren een heleboel hints. Veel succes ermee!
PS: als jullie het nu nog niet weten zal ik een andere foto plaatsen met een overduidelijke hint.

Frank103 zei

Arnold Schwarzenegger
Leonardo dikaprio
tom cruise


Kevin Schwantz?

Loris Capirossi?

Madelon1 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Frank103 zei

Het is David Hasselhof! Wereldberoemd geworden door zijn optreden in de Spongebob film!

Madelon1 zei

Ik wil jullie allemaal vast bedanken voor het aandragen van eventuele toekomstige kandidaten!

Madelon1 zei

@Bouwe: is dat shirt van Boy ook in andere kleuren verkrijgbaar? Mintgroen staat me niet zo...

RemcoSwildens zei

Okay dan. Op basis van de tips dacht ik aan die knakker van the fast and the furious. Sean Boswell.

Madelon1 zei

Nee, niet Sean Boswell. Sorry. Maar je denkt wel in de goede richting! Het is inderdaad een acteur!

RemcoSwildens zei

Ja,dat was nogal wiedes. Maar welke.... Heb ondertussen 99 (nietgeteld ipv welgeteld) moviestar, celebreties sites doorlopen, maar geen enkele gelijkenis kunnen vinden. Of is t zo'n acteur uit de categorie Z films. Zo eentje die niet eens een naamsvermelding waard is op internet. Laatste gok. Johnny Knoxville. Al kan ik me niet voorstellen dat deze Jackass bang is voor water.

Madelon1 zei

Ik zou zeggen: blijf zoeken! Je bent zeker op de goede weg en ik ben er van overtuigd dat Kandidaat 2 er tussen zit (of zou moeten zitten). Het is zeker geen Z acteur, zelfs geen B acteur. Ik weet niet of hij dit jaar nog in een nieuwe film heeft gespeeld, maar hij is zeker bekend. Als je hoort wie het is zal je zeker een Oh-die-ervaring hebben!

Bouwe zei

ik snap dat je verbijsterd bent door de antwoorden, maar ik had al gezegt dat het shirt in vele kleuren leverbaar is. maar groen staat jou wel goed hoor.

Madelon1 zei

Inderdaad, ik was overweldigd door het aantal reacties en ben daardoor vergeten dat je al geschreven had dat ze in meerdere kleuren verkrijgbaar zijn. De volgende keer dat ik bij CoolCat ben zal ik meteen even kijken!