zondag 15 oktober 2006

Flinders

Stel, je kunt het digireflex fotoforum door een onverklaarbare oorzaak niet meer bekijken (buurjongen Tommy heeft de draadloze internetverbinding beveiligd) en je mist de kleurige plaatjes (een flinder is een foto van een vlinder) die op digireflex te zien zijn. Dan mis je natuurlijk wat. Dan baal je. Een dag zonder flinder is een dag niet.... Ik zou Frank103 niet zijn als ik je niet hier die flinder zou tonen! (GG: een bedankje hoeft niet)

Ook staan er boeiende plaatjes en teksten op de site van Ronald Muistrack. De prijsvraag (een Maybach) van afgelopen week heeft geleid tot een eervolle vermelding! De patatboer heet nu John! Ronald heeft ook direct voorgesteld om het toiletgebouw Frank103 (Het Frank103 kakhuis) te noemen, maar dat is natuurlijk te gek. Dit weblog is shit, maar je kunt overdrijven. Voor je het weet ben je ergens verbannen! Van de site van Ronald heb ik direct de foto van John's patatkraam geleend, en voor de kieskeurige weblogbezoeker plaats ik ook nog even een foto van de Urbanus van gisteren (vóór verwerking door de darmen).

5 opmerkingen:

John zei

Ik vroeg me al af wat een Urbanus was. Als beginnend frituurexploitant(dank je wel, Ronald) zat het me dwars dat ik dat niet wist. Ik houd me maar bij de klassiekers: kroketten, frikandellen en berehappen. ;)

Jacko zei

Mooi beesie, die flinder.

Het lijkt mij geweldig als ze een kakhuis naar mij zouden noemen. Echt fantastisch. Zou van opwinding geen oog meer dichtdoen.

John zei

Eigenlijk was dat ook mijn eerste suggestie aan Ronald. In Engeland noemen ze een toilet "John" dus leek me dat wel een aardige woordspeling. De toiletten zitten echter aan de achterkant van het frietkot en vallen niet in het direkte gezichtsveld. Daarom heb ik in goed overleg de hele tent maar geclaimd. :)

Gerard van Dongen zei

Bedankt he!

Anoniem zei

Ik moet toch even kwijt dat ik die foto van het Kakhuis bordje niet echt van nivo vindt spreken. Ik wil hier niet in gaan op de technische aspecten (welke lens, al dan niet flitsen (of toch flitZen?), welk diafragma etc. etc.) maar het algehele resultaat laat een beetje een teleurstellend gevoel achter. Ik denk dat dit beter kan! Misschien heeft F103 nog een foto op zijn toestel zitten die weer eens een hoogtepunt (danwel dieptepunt, al naar gelang je wens aan nivo van dit weblog) van dit hachelijke weblog kan zijn? Verder: vooral doorGGaan!