zondag 15 oktober 2006

Over iets anders

De middelste, laat ik hem Wesley noemen, gaat elke zaterdag naar zwemles. En aangezien de zwemjuf (ik plaats voor de liefhebbers binnenkort een foto) heeft aangekondigd dat hij (Wesley, wel opletten hoor) binnenkort mag afzwemmen wilde Madelon1 de camera mee. En in ons huishouden zit ik niet als een dictator (of Digireflex moderator) op de bank (achter de PC) dus ze mocht de camera mee. Overigens zit ik wel achter de PC, maar dat is natuurlijk om jullie te voorzien van stukjes waarvan je denkt, gatsie, kan daar niet iemand ingrijpen.

Affijn, de spiegelreflex en 70-300mm zijn met Madelon1 mee en gelukkig maakt ze daar op ruime afstand foto's met flits (ik bedoel nu NIET het DARC-lid Flits, maar dat ding dat bovenop de camera zit). Een paar foto's zijn nog te redden met Picassa, zie hier boven. Helaas heeft Madelon1 er niet op gelet een passende foto van de badjuf te maken, daarom dan ook nog maar een keer een raceauto, uit de serie A1GP, en bewerkt voor de heren van Racebaan.com die deze foto's misschien gaan gebruiken om het aantal bezoekers nog verder af te laten nemen. (Voor de kenners: Minolta 5D, 70-300 MM)

2 opmerkingen:

Gerard van Dongen zei

Darc flits heet eigenlijk FLITSZ.
Met een Z
Maar wat ik nooit begrepen heb: DARC en Flitsz! Snappie?

Trouwens deze blog is heel wat leuker dan de vorige.

Iemand nog tips om Benco fijn te malen?

Madelon zei

Sorry Martine, ik heb echt mijn best gedaan, maar wat er aan mannenvolk rond liep in het zwembad was niet de moeite waard om op de foto te zetten. Maar niet getreurd, één dezer dagen ben ik Frank te snel af en pik ik de computer in. Zal dan weer op zoek gaan naar interessante kandidaten!