woensdag 22 november 2006

Over kiezen

Vandaag waren de verkiezingen. Zoals gisteren al gezegd: ik heb vanmorgen gestemd en de 3 heren achter de tafel waren heel gelukkig dat toch iemand het stemlokaal kwam bezoeken. Daarna naar cursus, want de veranderende omgeving waarin wij allen ons bevinden eist een permanente educatie. Gelukkig waren ook dit keer de sprekers boeiend, de broodjes en mini- loempia smakelijk en de tuinen herfstachtig mooi.
De belangrijkste spreker, de dagvoorzitter, hield een betoog over 'out of the box' denken. Van de vaste paden af gaan. Creativiteit. Het deed me denken aan de foto's van GastheerG. Als ongewone gedachte heb ik me ook direct vrijwillig aangemeld als moderator bij digireflex. (en daar wil ik inderdaad verder niet over communiceren)
Natuurlijk ben ik ook weer voorzien van een tweetal boeken (één geschreven door de dagvoorzitter) en zijn nog een aantal andere boeken dringend geadviseerd. Het tweede boek werd ook toegelicht door de schrijver. En had die dat verhaal over 'out of the box' denken maar eerder eens gehoord. Die tweede schrijver deed me sterk denken aan een politicus. Blablablabla (verdorie, waar heb ik de stokjes gelaten om m'n ogen open te houden) blablabla. En heb je het vanavond over kiezen, dan weet ik het wel: de TV staat op 3: gewoon een saaie voetbalwedstrijd. Ja: hachelijk!
En kan iemand eens die kwast bij wie is ut 10 raden, dan kan ik dat bericht deleten, want dat pak werkt op m'n darmen.

Foto's: de zwarte Pieten die afgelopen zaterdag de buurt onveilig maakten.

4 opmerkingen:

Mike Hammer zei

Marco basterdsuiker of johnnie schimmelkaas, vul dat maar in win je ook eens wat!

Mike Hammer zei

Of ben je uitgesloten van deelname, is er niks eetbaars te winnen!

FRANK103 zei

Nee hoor, ik ben niet uitgesloten van deelname.

Ik ben gewoon niet goed in gezichten (of pakken)

Kliko Green zei

Er zijn dus ook mooie pieten...