zondag 19 november 2006

Over taart

Gisteren was Merel jarig, ze werd 12 jaar (en wie van de bezoekers hier is niet ooit 12 geworden??) Een mooie leeftijd dus. Al heeft elk voordeel ook zijn nadeel, de buurtjes 103 kwamen langs om koffie met gebak te consumeren. En om daar dan ook weer foto's van te maken. Ja, zo wordt een vreugdevolle dag toch weer iets minder. 's Middags kwamen de vriendinnen van Merel voor een gourmet feest (ja, is anno 2006 helemaal hip!) en een teveel aan milkshake voor dit feest kwam buurman Ronal50d gisteravond nog even langsbrengen (voor de kenners: vanille en chocolade). En zo hadden wij dus ook ons eigen feest! (Geheel ten overvloede merk ik hier natuurlijk even op dat Madelon en Lisanne naar de bioscoop waren vanwege een kruistocht in spijkerbroek en ik dus alleen beide shakes moest proeven). Het is hachelijk! Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Angelique1966 zei

ik zie een lekker bakje senseo, geen aparte foto daarvan gemaakt?

FRANK103 zei

jawel hoor, maar niet geplaatst. Als ik iedere gemaakte foto hier moet plaatsen dan ben ik wel even bezig....

Angelique1966 zei

jammer, ik lever graag opbouwende kritiek op die foto's