dinsdag 21 november 2006

Wie-is-ut Deel 10


Mar10e heeft een oproep gedaan om Lekker Ding nummer 10 te plaatsen. Mar10e heeft zo'n beetje dezelfde smaak als ik, dus ik hoef niet al te moeilijk te doen om er achter te komen wat zij als een lekker ding beschouwt. Wat wel lastiger is is om een lekkere kandidaat met juiste foto te vinden.
Daarnaast is het ook nog zo dat deze Wie-is-ut serie niet persé een serie over lekkere dingen gaat.
Ik heb inmiddels 2 kandidaten gevonden waarvan er één zeker als lekker ding beschouwd zal worden (in ieder geval door Mar10e, sorry buuf) en waarvan de tweede een twijfelgeval is. Tja, over smaak valt niet te twisten. Ik plaats nu de tweede kandidaat. Lekker ding? Ik onthoud mij even van een mening, dus oordeel maar voor jezelf!

14 opmerkingen:

Madelon zei

Het is niet gezegd dat de kandidaat in het echt ook een bril heeft. Misschien een leesbril?

FRANK103 zei

Is het Arnold Swarseneggert?

FRANK103 zei

Of toch Mel Gibson?

FRANK103 zei

Is het Kano reeves?

Mike Hammer zei

Het is die loser van de VVD aan zijn stropdas te zien.

Angelique1966 zei

volgens mij is het gewoon JP Balkenende

Madelon zei

Sorry dames en heren, het is geen politicus. Misschien heeft hij wel aspiraties die kant op, maar voor zover ik weet is hij niet eens lid van een politieke partij.
En sorry Mar10e, ik zei het al: smaken verschillen!

Kliko Green zei

Ik dacht Rouvoet... nou... dus niet...

Kliko Green zei

Dus het is... nou in iedergeval een saaie piet. Want hij staat als een zak zout.
Dus zeggen we... Martin Gaus!
Voor het eerst van zijn leven in kostuum.

Madelon zei

Ja, de kandidaat heeft niet echt een actieve pose aangenomen. Maar je weet het .... don't judge a book by its cover! Hij ziet er misschien uit als een zak zout, een saaie Piet is het zeker niet!

Mike Hammer zei

Marco basterdsuiker of Johnnie schimmelkaas

Madelon zei

Nee, het lijkt weer nergens op!
Ik zal straks in mijn lunchpauze even wat hints plaatsen, dan wordt de kandidaat geraden en kunnen we Op naar de volgende!

FRANK103 zei

Is het quasimodo?

Die uit de film over de Notre dame?

FRANK103 zei

Is het Leatherface uit de Texas Chainsaw Massacre?