maandag 18 december 2006

Over doorgaan

De heren van de Darc (racebaanweblog) hebben een mooie film geproduceerd ter nagedachtenis aan Bouwe. 30MB groot. Natuurlijk met de limo van Bouwe. Toevallig had ik het vandaag met collega Jos (wil hier natuurlijk NIET genoemd worden) over Bouwe. Ik had onlangs zo'n Lambo terreinauto gezien, uiteraard op het moment dat ik niet mijn camera mee heb. En dat ik voor de serie 'wat iz het' meerdere foto's verzameld heb, maar dat ik door het overlijden van Bouwe niet zo veel lol meer in die serie heb. Maar alles gaat door. De aarde blijft draaien, zwaartekracht blijft vervelend als je een broodje kroket staat te eten en een deel van de kroket ontsnapt. Vanmorgen moesten ook weer de ramen gekrabt worden. En ik blijf auto's zien die vragen om hier geplaatst te worden. En omdat daarboven misschien ook internet is, plaats ik toch weer een wat iz ut. Verder foto's van de autodealer die is gevestigd naast het Euretco gebouw in Houten. Voor Harry en voor Marco V. (ja, willen hier ook niet genoemd worden).

Geen opmerkingen: