vrijdag 26 januari 2007

Neem je hem mee?

Collega Harry gaf woensdag aan dat je vrij moet hebben om foto's te maken. Onzin lijkt me! Om foto's te maken moet je je camera bij je hebben! Zo herinner ik me een serie foto's van GastheerG in zijn auto (wat de andere automobilisten waarschijnlijk ook bijzonder gevonden zullen hebben). Gistermorgen, op weg naar een cursus te B heb ik deze foto voor jullie gemaakt. Met 110 op de linkerbaan. Foto is alleen bijgesneden (croppen voor de kenners). Dus Harry: meenemen die camera! Posted by Picasa

4 opmerkingen:

FRANK103 zei

Tja, of is een camera een haar? Twijfelachtig. Met een telelens of zonder?
Sorry, ik kom hier niet uit. Maar aangezien een spiegelreflex em t 300 mm telelens volgens Madelon iets heeft van een pissing contest (wie heeft de langste), houd ik het op HEM.

Jacko zei

Net te laat geknipt Frank. Panning met 110 in 't uur is ook niet Makkelijk. Is wel een zeer fotogenieke brug overigens.

FRANK103 zei

@Jack: het was al toeval dat brug en zon nog op de foto kwamen, alle andere eisen waar een foto aan zou moeten voldoen: nog meer toeval! Tijdens het rijden heb ik 5 foto's gemaakt waarvan deze de beste is (na croppen).

Labradoedel zei

Gaan we doen Frank!